Ο/Η κάτοχος της θέσης θα έχει την ευθύνη της διαδικασίας εισαγωγής και τοποθέτησης των προϊόντων στο δίκτυο των καταστημάτων καθώς και την αξιολόγηση της απόδοσής τους μέσω ολοκληρωμένων εργαλείων reporting.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Ανάπτυξη και ένταξη νέων προμηθευτών στο σύστημα
- Δημιουργία νέων κωδικών, καθορισμός τιμών (σε συνεργασία με PM) και έλεγχο
- Εκτέλεση και έλεγχος των παραγγελιών των κωδικών στοκ σε ολόκληρο τον κύκλο τους:
- Διαδικασία εισαγωγής των προϊόντων στοκ (certificates, packing, EPREL)
- Ενημέρωση data base κωδικών
- Επικοινωνία με Logistic-προμηθευτές για την έγκαιρη μεταφορά των παραγγελιών εισαγωγής
- Xαρακτηρισμός, τοποθέτηση και ανακατανομή των προϊόντων στο Δίκτυο Καταστημάτων του οργανισμού
- Επικοινωνία με το Δίκτυο Καταστημάτων για ελαττωματικά υλικά, διαθεσιμότητες προϊόντων
- Δημιουργία και παρακολούθηση Reporting έγκαιρης ειδοποίησης αναπλήρωσης στοκ