Τίτλος Θέσης: Πωλητής Ψηφιακής Πλατφόρμας B2B
Περιοχή: Ελλάδα - Κύπρο
Τύπος Απασχόλησης: Ευέλικτος Part-time /Full-time
Η MARKYR A.E. αναζητεί προσωπικό για συνεργασία προσφέροντας την ευκαιρία στην/στον ενδιαφερόμενη/ενδιαφερόμενο να εργαστεί σε ένα άκρως ενδιαφέρον project με πλήρη ελευθερία στα ωράρια και στον τόπο εργασίας.
Περιγραφή Θέσης
Ο υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την προώθηση και πώληση της σύγχρονης ψηφιακής πλατφόρμας Digi-Mags.
Η Digi-Mags είναι μια διαδικτυακή ψηφιακή πλατφόρμα με διεθνώς συμμετέχοντα ψηφιακά περιοδικά. Οι τρεις εκδόσεις της πλατφόρμας διατίθενται σε low-cost και συνδρομητικά στην αγορά και προσφέρονται σε χώρους αναμονής όπως ξενοδοχεία, γυμναστήρια, καφετέριες, αεροδρόμια, κομμωτήρια, σαλόνια ομορφιάς, ιατρεία κτλ. σε διάφορες χώρες. Οι επισκέπτες σε αυτά τα μέρη έχουν περιορισμένη πρόσβαση στο Digi-Mags μέσω σάρωσης ενός QR-code και μπορούν να επιλέξουν να διαβάσουν (ή να ακούσουν) ένα ή περισσότερα άρθρα ή περιοδικά κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Οι Χώροι Αναμονής προσφέρουν με αυτόν τον τρόπο μια επιπλέον υπηρεσία στους επισκέπτες τους και χρησιμοποιούν ταυτόχρονα την Digi-Mags για να προωθήσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους στους επισκέπτες, καθώς και να παρέχουν διαφημιστικούς χώρους στους ίδιους ή σε τρίτους για επιπλέον έσοδα.
O τρόπος πληρωμής των υπηρεσιών του εργαζόμενου προέρχεται μέσα από τις πωλήσεις της συνδρομητικής πλατφόρμας. Σε περίπτωση συμφωνίας συνεργασίας υπογράφεται και από τα δύο μέρη σύμβαση με σαφή δεδομένα του τρόπου εργασίας και τον τρόπο πληρωμής.
Καθήκοντα και Υποχρεώσεις
- Ανάπτυξη πελατολογίου αρχικά στην Περιφέρεια διαμονής (δυνατότητα και επέκτασης της περιοχής) μέσω εντοπισμού και επικοινωνίας με νέους πελάτες (δια ζώσης ή/και τηλεδιάσκεψης).
- Παρουσίαση & πώληση προϊόντος: Επίδειξη της user-friendly πλατφόρμας και των δυνατοτήτων της στους πελάτες με σκοπό την άμεση υπογραφή σύμβασης βάση παρεχόμενης προσφοράς.
- Διαχείριση πωλήσεων: Παρακολούθηση της διαδικασίας πωλήσεων από την αρχική επαφή έως και την υπογραφή της σύμβασης πώλησης της συνδρομής.
- Υποστήριξη πελατών: Παροχή πολύ βασικής καθοδήγησης στους πελάτες σχετικά με τη χρήση της πλατφόρμας.
- Παρακολούθηση της αγοράς και αναγνώριση υποψήφιων πελατών.