Υπάλληλος για διαχείριση εταιρικών premium πελατών/εξυπηρέτηση υφιστάμενου πελατολογίου .
Υβριδικό μοντέλο εργασίας.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση μέσω
εισερχόμενων & εξερχομένων κλήσεων σε προσωπικό σου premium πελατολόγιο με
σκοπό την ανάδειξη αναγκών, την επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των
προϊόντων / υπηρεσιών και την ανανέωση των συνδέσεων του πελάτη
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και
καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική
επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών,
παρακολούθηση πορείας αιτημάτων καθώς και πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα
λογαριασμών