Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

23/9/2024

IT Support Specialist

Πληροφορική - Προγραμματιστές

Πόλη ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ

Περιγραφή

Η ΜIGATO δραστηριοποιείται στο χώρο της υπόδησης και των αξεσουάρ από το 1983. Σήμερα, κατέχουμε ηγετική θέση στην αγορά, διαθέτοντας ένα οργανωμένο δίκτυο 120 καταστημάτων καθώς και εκατοντάδες πελάτες χονδρικής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. H διαρκής εξέλιξη και ανάπτυξη, και το συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς, μας καθιστούν ένα από τα πιο ισχυρά ονόματα στο χώρο της υπόδησης στην Ελλάδα..

Αυτήν την περίοδο είναι σε φάση ανάπτυξης και αναζητεί ανθρώπους, που θα πρεσβεύουν τις αξίες της εταιρίας, όπως είναι η ακεραιότητα, η νοοτροπία συνεχούς μάθησης και ανάπτυξης και η ομαδικότητα.

Η θέση:

Ο IT Support Specialist θα εργάζεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Αγ. Δημήτριο και αναφέρεται απευθείας στον I.T. Manager. Θα παρέχει support στα καταστήματα της

εταιρείας από τα γραφεία της εταιρείας μέσω remote εργαλείων. Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να χρειαστεί επίσκεψη σε κατάστημα της εταιρείας εντός Αττικής (2-3 φορές τον μήνα). Αρχικά οι υποψήφιοι θα εκπαιδευτούν στην εργασία που καλούνται να εκτελέσουν και στην συνέχεια θα υπάρχουν βάρδιες μια πρωινή 09:00 – 17:00 και μια απογευματινή 13:15 – 21:15.

Καθήκοντα:

  • Τεχνική Υποστήριξη των καταστημάτων λιανικής της Εταιρείας σε θέματα λογισμικού Microsoft Dynamics LS Retail
  • Τεχνική Υποστήριξη της Εταιρείας σε θέματα λογισμικού Entersoft Business Suite
  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση υπολογιστών, εκτυπωτών και λοιπού τεχνολογικού εξοπλισμού
  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση εφαρμογών της εταιρίας
  • Παρακολούθηση ορθής λειτουργίας δικτύου, εταιρικών δικτυακών τόπων
  • Διαχείριση αιτημάτων και επίλυση προβλημάτων χρηστών (χρήση συστήματος ticketing) σε συνεργασία με την ομάδα τεχνικής υποστήριξης ΙΤ
  • Υποστήριξη όλων των γενικών και ειδικών δραστηριοτήτων λειτουργίας της επιχείρησης σε όλα τα εφαρμοσμένα λογισμικά καθώς και στη διαχείριση της υποδομής πληροφορικής (servers, pc, laptops, smartphones).
  • Υποστήριξη χρηστών (στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας και στα καταστήματα) σε θέματα Software και Hardware
  • Εκπαίδευση προσωπικού σε νέα συστήματα και λειτουργίες
  • Διαχείριση χρηστών σε Active Directory και Office 365

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος σχολής Πληροφορικής ή συναφούς αντικειμένου
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα αξιολογηθεί ως επιπλέον προσόν
  • Γνώση του Entersoft Business Suite θα αξιολογηθεί ως επιπλέον προσόν
  • Γνώση του Microsoft Dynamics/LS Retail θα αξιολογηθεί ως επιπλέον προσόν
  • Γνώση του Microsoft SQL Server
  • Γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows 7 και μεταγενέστερα
  • Σχετική εμπειρία σε εγκατάσταση και αναβάθμιση υπολογιστών (Software & Ηardware) σε περιβάλλον Windows
  • Βασικές γνώσεις δικτύου
  • Γνώση Microsoft Active Directory
  • Γνώσεις Windows OS, MS Office 365
  • Πολύ καλές επικοινωνιακές ικανότητες
  • Υπευθυνότητα, πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
  • Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Μεθοδικότητα, υπευθυνότητα και ομαδικό πνεύμα
  • Ανεπτυγμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
  • Υψηλό αίσθημα ευθύνης και αυτοπαρακίνησης
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Κάτοχος διπλώματος οδήγησης
  • Δυνατότητα μετακινήσεων εντός Αττικής για παροχή υποστήριξης στα καταστήματα λιανικής 2-3 φορές/μήνα.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.