Αν αναζητάς έναν ρόλο που συνδυάζει οργάνωση, δυναμική επίλυση ζητημάτων και επικοινωνιακές δεξιότητες, και είσαι ο άνθρωπος που κυνηγά εκκρεμότητες, διευθετεί θέματα και διασφαλίζει ότι όλα γίνονται στην ώρα τους, τότε αυτή η θέση είναι για εσένα!
Ως βασικός συντονιστής εργασιών, θα έχεις την ευθύνη να κινείς τα πράγματα μπροστά, προλαμβάνοντας προβλήματα και διατηρώντας τα πάντα οργανωμένα.
Καθημερινές σου ευθύνες:
- Διαχείριση & διεκπεραίωση υποθέσεων σε τιμολόγηση, back office πωλήσεων & τεχνικού τμήματος, marketing και λοιπές εταιρικές υποθέσεις.
- Παρακολούθηση & κλείσιμο εκκρεμοτήτων – τίποτα δεν μένει πίσω, τίποτα δεν ξεχνιέται.
- Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, εξασφαλίζοντας ομαλή ροή εργασιών.
- Υπενθυμίσεις & τήρηση deadlines – όλα γίνονται στην ώρα τους.
- Διευθέτηση ζητημάτων & troubleshooting – προλαμβάνεις και επιλύεις προβλήματα πριν κλιμακωθούν.
- Εποπτεία & συντονισμός υποθέσεων – δεν περιμένεις οδηγίες, αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες και φροντίζεις να τηρούνται οι διαδικασίες.
- Αυτονομία & υπευθυνότητα – όλα περνούν από εσένα, από τη μικρότερη λεπτομέρεια μέχρι τις πιο κρίσιμες αποφάσεις.
Τοποθεσία και Ωράριο Εργασίας:
- Η θέση βρίσκεται στη Δυτική Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Σταυρούπολης, Δήμος Παύλου Μελά
- Το ωράριο είναι πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:30, με ενδιάμεσο διάλειμμα για να διατηρείς τη φρεσκάδα σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας
- Για ευκολότερη πρόσβαση και μεγαλύτερη άνεση, είναι ιδανικό να διαμένεις στη Δυτική Θεσσαλονίκη