Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
5/2/2025

Υπάλληλος Γραφείου / Συντονιστής Επιχειρησιακών Διαδικασιών

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ (ΔΗΜΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ) | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ

Περιγραφή

Αν αναζητάς έναν ρόλο που συνδυάζει οργάνωση, δυναμική επίλυση ζητημάτων και επικοινωνιακές δεξιότητες, και είσαι ο άνθρωπος που κυνηγά εκκρεμότητες, διευθετεί θέματα και διασφαλίζει ότι όλα γίνονται στην ώρα τους, τότε αυτή η θέση είναι για εσένα!

Ως βασικός συντονιστής εργασιών, θα έχεις την ευθύνη να κινείς τα πράγματα μπροστά, προλαμβάνοντας προβλήματα και διατηρώντας τα πάντα οργανωμένα.

Καθημερινές σου ευθύνες:

  • Διαχείριση & διεκπεραίωση υποθέσεων σε τιμολόγηση, back office πωλήσεων & τεχνικού τμήματος, marketing και λοιπές εταιρικές υποθέσεις.
  • Παρακολούθηση & κλείσιμο εκκρεμοτήτων – τίποτα δεν μένει πίσω, τίποτα δεν ξεχνιέται.
  • Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, εξασφαλίζοντας ομαλή ροή εργασιών.
  • Υπενθυμίσεις & τήρηση deadlines – όλα γίνονται στην ώρα τους.
  • Διευθέτηση ζητημάτων & troubleshooting – προλαμβάνεις και επιλύεις προβλήματα πριν κλιμακωθούν.
  • Εποπτεία & συντονισμός υποθέσεων – δεν περιμένεις οδηγίες, αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες και φροντίζεις να τηρούνται οι διαδικασίες.
  • Αυτονομία & υπευθυνότητα – όλα περνούν από εσένα, από τη μικρότερη λεπτομέρεια μέχρι τις πιο κρίσιμες αποφάσεις.

Τοποθεσία και Ωράριο Εργασίας:

  • Η θέση βρίσκεται στη Δυτική Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Σταυρούπολης, Δήμος Παύλου Μελά
  • Το ωράριο είναι πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:30, με ενδιάμεσο διάλειμμα για να διατηρείς τη φρεσκάδα σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας
  • Για ευκολότερη πρόσβαση και μεγαλύτερη άνεση, είναι ιδανικό να διαμένεις στη Δυτική Θεσσαλονίκη

Απαραίτητα Προσόντα

Τι χρειάζεται να έχεις:

  • Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε επιχειρησιακό ρόλο με έμφαση σε οργάνωση, διαχείριση υποθέσεων και συντονισμό, σε τομείς όπως τιμολόγηση, back office πωλήσεων.
  • Αν έχεις σπουδές στην Πληροφορική, αυτό αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα!
  • Μιλάς και γράφεις άπταιστα Αγγλικά (τουλάχιστον σε επίπεδο C)
  • Χειρίζεσαι άριστα τον υπολογιστή και τα εργαλεία του MS Office (ιδιαίτερα Word, Excel, e-mail, Internet)
  • Αν έχεις εμπειρία με λογισμικά ERP/CRM ακόμα καλύτερα!
  • Η τεχνολογία είναι σύμμαχός σου και σε βοηθά να κάνεις τη δουλειά σου, αντί να σε δυσκολεύει
  • Ικανότητα γρήγορης επίλυσης προβλημάτων – βλέπεις το πρόβλημα πριν καν δημιουργηθεί.
  • Άριστη διαχείριση χρόνου & προτεραιοτήτων – ξέρεις ποιο θέμα επείγει και τι μπορεί να περιμένει.
  • Δυνατότητα να διαχειρίζεσαι πολλές εργασίες ταυτόχρονα, χωρίς να σου ξεφεύγει τίποτα.
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες – μιλάς με πελάτες, προμηθευτές και εσωτερικές ομάδες, εξασφαλίζοντας ότι όλοι είναι ευθυγραμμισμένοι.
  • Αυτονομία & αποφασιστικότητα – δεν περιμένεις εντολές, παίρνεις πρωτοβουλίες.

    Παροχές

    Τι προσφέρουμε:

    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα σου
    • Οικονομικό πλάνο που περιλαμβάνει αύξηση στις απολαβές σου κάθε εξάμηνο!
    • Πλήρης απασχόληση με ασφάλιση ΙΚΑ
    • Ιδιωτική ασφάλεια υγείας
    • Επιμορφωτικά σεμινάρια για να εξελίσσεσαι συνεχώς
    • Ένα φιλικό, ευχάριστο και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον, με εξαιρετικές προοπτικές για επαγγελματική ανάπτυξη

    Είσαι ο άνθρωπος που κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν;

    Στείλε την αίτησή σου – όλες οι αιτήσεις διαχειρίζονται με απόλυτη εχεμύθεια.

    Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

    Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.