Αναζητούμε έναν έμπειρο Administrative Officer για τη διαχείριση των διοικητικών εργασιών της Εταιρείας μας.
Το στέλεχος θα αναφέρεται άμεσα στον CEO, ενώ θα έχει την ευθύνη του τμήματος της Γραμματείας και των εξωτερικών συνεργατών (Accounting & I.T.) της Εταιρείας.
Στις αρμοδιότητές του θα περιλαμβάνονται επίσης:
- Η συμμετοχή στον επιχειρηματικό σχεδιασμό
- Η συνεργασία με συναδέλφους για την εφαρμογή πολιτικών και την ανάπτυξη βελτιώσεων
- Ο στόχος είναι να εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, σύμφωνα με τις καθορισμένες πολιτικές και τον στρατηγικό στόχο και όραμα.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Οργανώνει και συντονίζει τις λειτουργίες εντός της Εταιρείας και μεταξύ των διαφόρων τμημάτων
- Επιβλέπει την κατανομή πόρων και την κατάρτιση προϋπολογισμού δαπανών
- Παρέχει καθοδήγηση στο προσωπικό της γραμματείας και αξιολογεί την απόδοσή του
- Επιλύει εγκαίρως προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν
- Αναλαμβάνει την ευθύνη για την έγκαιρη αναφορά στην ανώτερη διοίκηση ή στις ρυθμιστικές αρχές
- Βοηθά σε άλλες εργασίες (π.χ. σχέσεις με Τράπεζες, προμηθευτές, εξωτερικούς συνεργάτες), όπως ανατίθενται
- Είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη προσφορών και συμβάσεων, την έκδοση τιμολογίων, τον έλεγχο ισοζυγίων πελατών και την παρακολούθηση και εξόφληση Οφειλών
- Οργανώνει, ελέγχει & παρακολουθεί:
- τις προμήθειες, υλικών & πόρων
- το πρόγραμμα μετακινήσεων των στελεχών
- το πλάνο εξωστρέφειας & προβολής
- όλα τα εταιρικά events
- Διατηρεί το πρόγραμμα της Διοίκησης και βοηθά στον προγραμματισμό των ραντεβού, των συνεδριάσεων, των διασκέψεων κλπ.
- Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει αντίστοιχα τα ημερολόγια της Διοίκησης