Είσαι οργανωτικός/ή, επικοινωνιακός/ή και με πάθος για την εξυπηρέτηση πελατών; Θέλεις να εργαστείς σε ένα δυναμικό περιβάλλον όπου θα υποστηρίζεις μια δραστήρια ομάδα πωλήσεων; Αν έχεις και εμπειρία στη γραμματειακή υποστήριξη, μπορεί να είσαι ο/η κατάλληλος/η για τη θέση!
Αρμοδιότητες
- Υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων στην καθημερινή οργάνωση, τη διαχείριση εργασιών και την τήρηση προθεσμιών.
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, αλληλογραφίας και επικοινωνίας με πελάτες μέσω email και τηλεφώνου.
- Οργάνωση και συντήρηση αρχείων πελατών και πωλήσεων, με χρήση κατάλληλων λογισμικών.
- Διαχείριση ημερολογίων, προγραμματισμός συναντήσεων και διεκπεραίωση διοικητικών εργασιών.
- Σύνταξη και επεξεργασία προσφορών, αναφορών και άλλων εγγράφων.
- Υποστήριξη στην ανάλυση δεδομένων πωλήσεων και προετοιμασία παρουσιάσεων.