Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, γνωστής εταιρείας στο χώρο της μόδας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Personal Assistant - Γραμματεία Διοίκησης
(Έδρα Θεσσαλονίκη)
Περιγραφή Θέσης:
- Οργάνωση, συντονισμός & διαχείριση του προγράμματος της γενικής διεύθυνσης
- Διαχείριση αλληλογραφίας, τηλεφωνικών κλήσεων & εμπιστευτικών εγγράφων της διοίκησης
- Σχεδιασμός και προετοιμασία εταιρικών παρουσιάσεων, επιστολών και αναφορών για την υποστήριξη της διοίκησης
- Προγραμματισμός και συντονισμός συναντήσεων, τηλεδιασκέψεων και επαγγελματικών ταξιδιών
- Σχεδίαση & διατήρηση του συστήματος αρχειοθέτησης γραφείου
- Συνεργασία και συντονισμός των τμημάτων της εταιρείας για την εξασφάλιση της ομαλής ροής εργασιών που ανατίθενται από τη Διοίκηση
- Λειτουργία ως σημείο επαφής μεταξύ του διευθυντή και των εσωτερικών/εξωτερικών πελατών
- Ορθολογικός χειρισμός αιτημάτων & ερωτημάτων
- Διαχείριση αναλώσιμων γραφείου & δικτύου καταστημάτων