Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

06/11/2024

Υπεύθυνος/η Τμήματος Χονδρικής Edward Jeans

Πωλήσεις Χονδρικής (B2B)

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Αναζητούμε έναν οργανωμένο και δραστήριο Υπεύθυνο Χονδρικής για την εταιρία μας, που δραστηριοποιείται στον χώρο της μόδας και της ένδυσης. Ο υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την καθημερινή διαχείριση των χονδρικών πωλήσεων, από τη δημιουργία νέων συνεργασιών μέχρι τη διασφάλιση της σωστής εκτέλεσης των παραγγελιών.

Καθήκοντα (Day-to-Day):

  • Επικοινωνία με Υφιστάμενους Πελάτες: Καθημερινή επικοινωνία με το υπάρχον πελατολόγιο (B2B), μέσω τηλεφώνου, email ή πλατφόρμων, για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους. Επίλυση ερωτημάτων σχετικά με προϊόντα, διαθεσιμότητα, τιμές και παράδοση
  • Διαχείριση Νέων Παραγγελιών: Καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών, διασφαλίζοντας ότι όλες οι πληροφορίες (προϊόντα, ποσότητες, προθεσμίες) είναι σωστές και ενημερωμένες. Διασφάλιση ότι οι παραγγελίες προωθούνται προς την παραγωγή και το τμήμα logistics χωρίς καθυστερήσεις
  • Αναζήτηση Νέων Συνεργασιών: Καθημερινή έρευνα αγοράς και επικοινωνία με πιθανούς νέους χονδρικούς πελάτες, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό. Στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων και η είσοδος σε νέες αγορές
  • Προετοιμασία Προσφορών και Καταλόγων Προϊόντων: Δημιουργία προσαρμοσμένων προσφορών και τιμοκαταλόγων ανάλογα με τις ανάγκες κάθε πελάτη. Συχνή ενημέρωση του πελατολογίου σχετικά με νέες συλλογές, εκπτώσεις και προσφορές
  • Παρακολούθηση Παραγγελιών & Διαθεσιμότητας: Συνεργασία με την ομάδα αποθήκης και παραγωγής για τη διασφάλιση της διαθεσιμότητας προϊόντων και τον συντονισμό των παραδόσεων. Έλεγχος της έγκαιρης αποστολής και επίλυση τυχόν προβλημάτων με καθυστερήσεις ή αποθέματα
  • Διαπραγμάτευση & Κλείσιμο Συμφωνιών: Καθημερινή διαχείριση διαπραγματεύσεων με νέους και υφιστάμενους πελάτες για την επίτευξη συμφωνιών που εξυπηρετούν και τις δύο πλευρές. Διασφάλιση της επίτευξης των στόχων πωλήσεων και του κέρδους
  • Ανάλυση Αγοράς & Τάσεων: Παρακολούθηση των καθημερινών τάσεων στον χώρο της μόδας και της ένδυσης. Συνεργασία με την ομάδα σχεδιασμού και μάρκετινγκ για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών
  • Διαχείριση Οικονομικών Εκκρεμοτήτων: Παρακολούθηση των οικονομικών στοιχείων κάθε πελάτη, όπως τιμολόγια, πληρωμές και πιστωτικά όρια. Επίβλεψη της τήρησης των όρων πληρωμής και έγκαιρη διεκπεραίωση των οφειλών
  • Αντιπροσώπευση της Εταιρείας: Συμμετοχή σε εκθέσεις, συναντήσεις και επαγγελματικά events που σχετίζονται με τη μόδα και τις χονδρικές πωλήσεις. Προώθηση της εταιρείας και των προϊόντων της σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο
  • Συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ: Ενσωμάτωση των αναγκών των χονδρικών πελατών στις στρατηγικές μάρκετινγκ και συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες που προάγουν τις νέες συλλογές σε B2B πελάτες

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε ανάλογη θέση στον κλάδο της ένδυσης ή σε αντίστοιχη εμπορική δραστηριότητα
  • Άριστες διαπραγματευτικές ικανότητες και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Εξοικείωση με συστήματα ERP/CRM για την παρακολούθηση παραγγελιών και πελατών
  • Γνώση της αγοράς ένδυσης και των τάσεων της μόδας
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας. Η γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών θα θεωρηθεί πλεονέκτημα
  • Δυνατότητα ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους