Η ICAP Outsourcing Solutions με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη με περισσότερους από 2.800 άρτια καταρτισμένους εργαζόμενους, σύγχρονες υποδομές, στρατηγικές συμμαχίες με κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες και παροχή ενός ευρέως φάσματος υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και καινοτομίας σε Οργανισμούς και Εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων, αναζητά άτομα για τη στελέχωση τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και διακράτησης για μεγάλο πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας στα γραφεία της, στην περιοχή της Καλλιθέας.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής ομάδας του Contact Center της ICAP Outsourcing Solutions ώστε, να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων
- Αξιοποίηση ευκαιριών cross-selling σε υπάρχοντες πελάτες
- Παραλαβή και διαχείριση leads, αναγνώριση νέων ευκαιριών
- Ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες και επέκταση της πελατειακής βάσης
- Παρουσίαση και προώθηση υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών
- Επίτευξη στόχων πωλήσεων μέσω cross-selling και αποτελεσματικής αξιοποίησης των leads