1. Σχέσεις: Αναφέρεται: σε διευθυντή
Συνεργάζεται: με λογιστήριο, γραμματεία, πωλητές, πελάτες και εξωτερικούς συνεργάτες
2. Γενική Ευθύνη: ο κάτοχος της θέσης προγραμματίζει συντονίζει, οργανώνει και ελέγχει δραστηριότητες που απαιτούνται για τη συλλογή απαραίτητων δικαιολογητικών που κατατίθενται σε δημόσιους φορείς (π.χ. ΕΟΠΥΥ), μιλάει με πελάτες χονδρικής και λιανικής, οργανώνει παραγγελίες και διαχειρίζεται αποθέματα, ενημερώνεται και ενημερώνει για εξελίξεις στον τομέα της υγείας.
3. Καθήκοντα
-
Συλλογή και οργάνωση δικαιολογητικών προς κατάθεση σε δημόσιους φορείς (π.χ. ΕΟΠΥΥ)
-
Κατάθεση δικαιολογητικών σε δημόσιους φορείς (π.χ. ΕΟΠΥΥ)
-
Επικοινωνία με πελάτες λιανικής και χονδρικής
-
Διαχείριση του e- shop
-
Υπεύθυνος διαχείρισης και ενημέρωσης ιστοσελίδας
-
Έλεγχος και ενημέρωση για τρέχοντα ζητήματα και εξελίξεις
-
Οργάνωση αποθήκης
-
Υπεύθυνος να βάζει παραγγελίες σε σωστό χρόνο ώστε να μην υπάρχουν ελλείψεις
-
Υπεύθυνος ενημέρωσης και αξιολόγησης πελατειακών σχέσεων