Εταιρεία χονδρικού εμπορίου τροφίμων - χαρτικών - logistic ζητά άτομο για γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη.
Βασικές αρμοδιότητες:
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου (λήψη τηλεφωνικών παραγγελιών, τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες για ενημέρωση των παραγγελιών)
- Διαχείριση emails
- Αρχειοθέτηση και γενικά καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης
- Λήψη παραγγελιών και καταχώρηση τους στο διαχειριστικό πρόγραμμα
- Έκδοση παραστατικών
- Παρακολούθηση χρεώσεων για έκδοση τιμολογίων
- Τοποθέτηση παραγγελιών σε προμηθευτές (εσωτερικού - εξωτερικού)
- Επικοινωνία με μεταφορικές εταιρείες
- Παρακολούθηση παραγγελιών, φορτώσεων και παραδόσεων
Ωράριο απασχόλησης 6:30-14:30.