Η POLIECO HELLAS Α.Ε.Β.Ε., με 17 χρόνια παρουσίας
στην Ελλάδα, μέλος του ιταλικού ομίλου Industrie POLIECO - M.P.B. SpA, κατέχει ηγετική θέση στη σχεδίαση και παραγωγή
συστημάτων σωλήνων διπλού δομημένου τοιχώματος από πολυαιθυλένιο υψηλής
πυκνότητας που χρησιμοποιούνται σε μεγάλα αποχετευτικά και ηλεκτρομηχανολογικά
έργα, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι γραμμές παραγωγής στη ΒΙ.ΠΕ. Σερρών χαρακτηρίζονται από καινοτομία και πρωτοποριακές τεχνικές λύσεις με αποτέλεσμα
προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές και με υψηλά πρότυπα ποιότητας.
Στο πλαίσιο της στελέχωσης της
εταιρείας, αναζητούμε Υπάλληλος Λογιστηρίου & Reporting για να
ενταχθεί στο προσωπικό του Τμήματος Λογιστηρίου. Ο υποψήφιος θα συμβάλει
καθοριστικά στη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του τμήματος, καθώς και
στην υποστήριξη της λήψης αποφάσεων μέσω αξιόπιστων οικονομικών δεδομένων και
αναφορών.
Ο Υπάλληλος Λογιστηρίου είναι
υπεύθυνος για την ορθή διαχείριση των καθημερινών λογιστικών εργασιών, την
καταχώριση και συμφωνία οικονομικών στοιχείων, καθώς και τη σύνταξη αναφορών
που ενισχύουν τη λειτουργία και την ανάπτυξη της εταιρείας.
Θέση εργασίας: Σέρρες
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2321078603
Βασικές Αρμοδιότητες Εργασίας
Αρμοδιότητες Λογιστηρίου
- Συμμετοχή
στις καθημερινές εργασίες του λογιστηρίου και συνεισφορά στην ομαλή
λειτουργία του τμήματος
- Καταχώριση
παραστατικών (τιμολόγια, έξοδα) και λογιστικών εγγράφων στο σύστημα ERP
- Συμφωνία
των δεδομένων της Εμπορικής με τη Γενική Λογιστική, εξασφαλίζοντας
ακρίβεια στις καταχωρίσεις
- Διαχείριση
των υποχρεώσεων για το σύστημα MyData, με τακτικούς ελέγχους συμφωνίας με
τα βιβλία της εταιρείας
- Διαχείριση
υποχρεώσεων για το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ για δήλωση - τροποποίηση ωραρίου και
λοιπών ενεργειών που σχετίζονται με τη διαχείριση προσωπικού
- Παρακολούθηση
Αποθηκών και Απογραφών, διασφαλίζοντας την ορθή αποτύπωση των αποθεμάτων
στο ERP και τη συμφωνία τους με τη φυσική αποθήκη
- Υποστήριξη
στη διαδικασία κοστολόγησης προϊόντων
- Συνεργασία
με τον εξωτερικό λογιστή για την έγκαιρη και ορθή διεκπεραίωση των
υποχρεώσεων της εταιρείας προς τις αρμόδιες Αρχές
Αρμοδιότητες Finance & Reporting
- Καταγραφή, επεξεργασία και ανάλυση οικονομικών δεδομένων
- Σύνταξη
μηνιαίων, τριμηνιαίων, ετήσιων οικονομικών αναφορών
- Σύνταξη
και παρακολούθηση προϋπολογισμού
- Υποστήριξη
σε διαδικασίες εσωτερικών και εξωτερικών ελέγχων
- Παροχή
προβλέψεων για ταμειακές ροές και κόστη
- Ανάλυση
Οικονομικών δεικτών και παρακολούθηση απόδοσης επιχείρησης