Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
2/12/2024

Assistant Store Manager (Γλυφάδα)

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΓΛΥΦΑΔΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Η Trenkwalder HELLAS, για λογαριασμό εταιρείας πελάτης της αναζητά:

Assistant Store Manager (Υπόδηση- Αξεσουάρ) για κατάστημα στην Γλυφάδα

Ο Assistant Store Manager, συνεπικουρεί για τη δημιουργία υψηλού επιπέδου ομάδας, για την αύξηση της παραγωγικότητας του καταστήματος και για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η διασφάλιση εφαρμογής των εταιρικών διαδικασιών, η διατήρηση ενός άριστου περιβάλλοντος η μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας μέσω των δεικτών απόδοσης και η διατήρηση μιας αποτελεσματικής ομάδας είναι οι προτεραιότητες του συγκεκριμένου ρόλου.

Βασικές αρμοδιότητες:

Μεγιστοποίηση αποδοτικότητας:

  • Υπεύθυνος/η για την αύξηση των πωλήσεων
  • Ελέγχει τη διαχείριση του προσωπικού
  • Διατηρεί άριστη την εικόνα του Brand μέσω της εμπορικής παρουσίασης των προϊόντων στη βιτρίνα και των κατάλληλων προωθητικών σημάνσεων σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρείας
  • Διασφαλίζει τη σωστή & έγκαιρη αλλαγή βιτρινών βάσει των οδηγιών που παρέχονται από την Εταιρεία
  • Εξασφαλίζει ότι όλα τα θέματα που σχετίζονται με το απόθεμα του καταστήματος, όπως παραλαβή προϊόντων, οργάνωση αποθήκης, αποστολές/παραλαβές κτλ, λαμβάνουν χώρα βάσει των εταιρικών διαδικασιών
  • Προτείνει στον Store Manager του καταστήματος τρόπους για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της παραγωγικότητας μέσω των αντίστοιχων δεικτών και εργαλείων απόδοσης
  • Διαχειρίζεται καθολικά και επιλύει όλα τα παράπονα πελατών
  • Επιμορφώνει το προσωπικό σχετικά με τις αξίες της εταιρείας και το σωστό τρόπο συμπεριφοράς μεταξύ της ομάδας

  • Χτίζει αποδοτική ομάδα μέσω καθημερινής συζήτησης και συνεχούς εκπαίδευσης με την καθοδήγηση του store manager
  • Διαχειρίζεται την εξέλιξη του προσωπικού, όπως τη σωστή ένταξή τους στην ομάδα, την αξιολόγησή τους, τη διατήρησή τους, την ανάπτυξη της καριέρας τους και την επιβράβευση σωστών συμπεριφορών
  • Δημιουργεί ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον και επιλύει τυχόν διαφωνίες μεταξύ του προσωπικού

Απαραίτητα Προσόντα

Βασικά προσόντα:

  • 1-2 χρόνια εμπειρίας ως Assistant Store Manager ιδανικά στον χώρο της υπόδησης
  • Πολύ καλά αγγλικά
  • Καλή γνώση των προγραμμάτων του Microsoft Office (Word, Excel)
  • Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Αποτελεσματικότητα και ομαδικότητα
  • Προσανατολισμός στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Δυνατότητα χειρισμού πολλαπλών εργασιών σε συνθήκες πίεσης


Παροχές

  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας με προοπτικές εξέλιξης
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει δεξιοτήτων
  • Εισαγωγή στη φιλοσοφία της εταιρείας και συνεχή εκπαίδευση
  • Προοπτικές προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης
  • Bonus επίτευξης στόχων

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.