Η Atlas, μια εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:
Premium Customer Support Advisors (Σταθερό Πρωϊνό Ωράριο)
Περιγραφή Θέσης
• Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων Premium πελατολογίου, προσφέροντας πελατοκεντρικές λύσεις και εξατομικευμένη υποστήριξη
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση High Value πελατών και ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις τους
• Καταγραφή και διαχείριση των πληροφοριών των πελατών στο CRM σύστημα της εταιρείας
• Ενίσχυση της πελατειακής εμπειρίας και προώθηση λύσεων για τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών