Η εταιρεία μας με έδρα τη Σαντορίνη, δραστηριοποιείται στην
διάθεση, προώθηση και πώληση ειδών πολυτελείας υψηλής ποιότητας που σκοπό έχουν
να διακοσμήσουν τόσο τον προσωπικό όσο και τον επαγγελματικό σας χώρο, αναζητά:
Υπεύθυνο Τμήματος Αποθήκης – Διαχείρισης Παραγγελιών Πελατών για τα καταστήματά
μας.
Γιατί να εργαστείς για εμάς:
- Θα εκπροσωπείς
μία ελληνική εταιρεία που έχει διακριθεί επανειλημμένα με
τιμητικά βραβεία, αναγνωρίζοντάς την ως μία από τις υγιέστερα αναπτυσσόμενες
εμπορικές επιχειρήσεις στις Κυκλάδες.
- Επειδή
αναβαθμιζόμαστε κι εκσυγχρονιζόμαστε συνεχώς επενδύοντας στην οργάνωση του
τρόπου λειτουργίας μας, τις καλύτερες συνθήκες εργασίας και στην ευκαιρία για
εκπαίδευση ώστε να επιτευχθεί η εξειδίκευση που απαιτεί ο κλάδος μας.
- Η εταιρεία μας
στηρίζεται σε μια πελατοκεντρική αντίληψη που έχει στόχο τη μακροχρόνια σχέση
δοσοληψίας και συνεργασίας με τους πελάτες, έχοντας σε μεγάλο ποσοστό
ετοιμοπαράδοτη διαθεσιμότητα.
- Στόχος μας είναι να
υποστηρίξουμε τις ανθρώπινες σχέσεις και το ανθρώπινο δυναμικό που απαρτίζει
την εταιρεία μας κι αποτελεί βασικό κίνητρο για την ανέλιξη της μέσα από ένα
υγιές και αξιοκρατικό περιβάλλον που παρέχει ίσες ευκαιρίες εξέλιξης και αναγνώρισης.
Η καθημερινότητά σου:
- Πραγματοποιεί τον
έλεγχο της παραλαβής ά και β΄ υλών αλλά και των υπολοίπων προϊόντων. Εφαρμόζεις
επιτυχώς τις διαδικασίες εισόδου και εξόδου των εμπορευμάτων, τοποθέτησης των
προϊόντων και παράδοσης αυτών στον πελάτη.
- Διαχειρίζεται το
χώρο και τα εμπορεύματα για τις παραγγελίες των πελατών.
- Διαχειρίζεται το
χώρο, οργανώνει και συντονίζει την αποθήκη τοποθετώντας τα προϊόντα στις
ορισμένες ζώνες, διασφαλίζοντας την ομαλή, ασφαλή και έγκαιρη ροή των
προϊόντων.
- Παρακολουθεί τα
αποθέματα των αποθηκών και μεριμνά για τη βέλτιστη διαχείρισή τους, λαμβάνοντας
υπόψιν τα κόστη και τις παραγωγικές ανάγκες. Επικοινωνεί με τα υπόλοιπα τμήματα
για την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας και συντονίζει τους υπόλοιπους
συναδέλφους για την ομαλή διεξαγωγή των απαραίτητων εργασιών.
- Επικοινωνεί με τις
μεταφορικές και κανονίζει τα δρομολόγια παράδοσης. Παράλληλα προγραμματίζει και
τα δρομολόγια παράδοσης τις ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον πελάτη.
- Συμμετέχει στην
πραγματοποίηση της απογραφής των αποθεμάτων του καταστήματος.
- Φροντίζει καθημερινά
την εικόνα του χώρου σας (τακτοποίηση, καθαριότητα). Διατηρεί τα πρότυπα υγείας
και ασφάλειας στο χώρο των αποθηκών βάσει της κείμενης νομοθεσίας και των
προδιαγραφών του συστήματος ποιότητας, τοποθετώντας τα προϊόντα προφυλάσσοντας
την καλή τους κατάσταση.
- Χειρίζεται τα
παλετοφόρα και τα ανυψωτικά μηχανήματα και διασφαλίζει την καλή λειτουργία και
συντήρηση του εξοπλισμού της αποθήκης.
Θα είναι τέλειος συνδυασμός αν έχεις:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ή
προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 1-2 έτη
- Δίπλωμα οδήγησης Β’
κατηγορίας.
- Επικοινωνιακή
ικανότητα, προθυμία, δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ικανότητα οργάνωσης
και διάθεση για προσωπική εξέλιξη