Περιγραφή
Αναζητούμε έναν έμπειρο Υποδιευθυντή / Υποδιευθύντρια που θα επιβλέπει τις καθημερινές λειτουργίες του ξενοδοχείου μας και θα παρέχει στρατηγικές κατευθύνσεις. Θα σχεδιάζει και θα επιβλέπει τις δραστηριότητες πολλών και διαφορετικών υπαλλήλων, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και επικερδής λειτουργία της επιχείρησης. Επομένως, ο ιδανικός υποψήφιος θα έχει ομαδικό πνεύμα και ηγετικές ικανότητες, θα μπορεί να θέτει το παράδειγμα και να καλλιεργεί ένα κλίμα συνεργασίας.
Επίσης, θα έχει την ευθύνη της αντιμετώπισης παραπόνων, καθώς και της διαμόρφωσης της στρατηγικής και της σύνταξης αναφορών. Θα είναι το κύριο άτομο στο οποίο θα αναφέρονται οι υπάλληλοι, οι πελάτες και οι εξωτερικοί προμηθευτές.
Αρμοδιότητες:
Εύρεση & επίβλεψη προσωπικού σε όλα τα επίπεδα (υπάλληλοι υποδοχής, προσωπικό κουζίνας, καμαριέρες, υπάλληλοι γραφείου, κ.λπ.) και καθορισμός ξεκάθαρων στόχων για την λειτουργία του κάθε τμήματος
Προγραμματισμός δραστηριοτήτων και κατανομή αρμοδιοτήτων για την επίτευξη του πιο αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας
Επικοινωνία με τους πελάτες, όταν είναι απαραίτητο (καλωσόρισμα των πελατών στις εγκαταστάσεις, αντιμετώπιση των παραπόνων τους, εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα, παροχή πληροφοριών, κ.λπ.)
Διαχείριση ζητημάτων συντήρησης, ελλείψεων σε προσωπικό ή εξοπλισμό, ανακαινίσεων, κ.λπ.
Συνεργασία με εξωτερικούς φορείς, όπως προμηθευτές, ταξιδιωτικά πρακτορεία, διοργανωτές εκδηλώσεων/συνεδρίων, κ.λπ.
Τακτική επιθεώρηση εγκαταστάσεων και επιβολή αυστηρής συμμόρφωσης με τα πρότυπα υγείας και ασφάλειας
Διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες του F&B τμήματος και διασφαλίζει πως διεκπεραιώνονται βάσει του προϋπολογισμού που αφορά τα τρόφιμα, τα ποτά, τη μισθοδοσία
Έχει υπό την ευθύνη του όλες τις αποθήκες του τμήματος και εξασφαλίζει την επάρκεια των προμηθειών σύμφωνα με τις ανάγκες του τμήματος και της πληρότητας του ξενοδοχείου
Συμμετέχει στην απογραφή των προμηθειών και φέρει την ευθύνη των αποτελεσμάτων
Συμμετέχει στη δημιουργία μενού, την κοστολόγηση και την τιμολόγησή του
Διασφαλίζει πως πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις που ορίζουν τα πρότυπα για την ορθή διαχείριση τροφίμων (HACCP) και οι γενικοί κανονισμοί υγιεινής και ασφάλειας
Επιβλέπει την τάξη και την καθαριότητα σε όλο το τμήμα
Ενημερώνεται και παρακολουθεί τη διευθέτηση θεμάτων που άπτονται της συντήρησης του τμήματος
Συνεργάζεται με το Front Office τμήμα και ενημερώνεται σχετικά με την προσέλευση πελατών
Διαχειρίζεται αιτήματα των πελατών, εντοπίζει τις ανάγκες τους και διασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτησή τους
Συντάσσει report που αφορούν την απόδοση και τις πωλήσεις