Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

22/11/2024

Operations Manager - Reception

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΗΜΕΡΟΒΙΓΛΙ | ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Το BLE SUITES Santorini, ένα πολυτελές boutique κατάλυμα στο μαγευτικό Ημεροβίγλι της Σαντορίνης, αναζητά έναν/μία Operations Manager - Reception που θα ηγηθεί των διαδικασιών λειτουργίας και υποδοχής. Το κατάλυμά μας αποτελεί πρότυπο φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών, προσφέροντας εξαιρετικές εμπειρίες σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Αν επιθυμείτε να εξελιχθείτε επαγγελματικά σε ένα περιβάλλον όπου η καινοτομία, η ποιότητα και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι οι βασικές αξίες, σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της ομάδας μας.

Απαραίτητα Προσόντα

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Ανώτατης ή Ανώτερης Σχολής με κατεύθυνση στα Τουριστικά Επαγγέλματα.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2-3 ετών σε αντίστοιχη θέση.
  • Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά), γνώση δεύτερης γλώσσας θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
  • Άριστη γνώση Η/Υ.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Υποδοχή πελατών και check-in: Υποδέχεται τους πελάτες, πραγματοποιεί το check-in σύμφωνα με τα πρότυπα και τους συνοδεύει στα διαμερίσματά τους.
  • Τήρηση πολιτικών και διαδικασιών: Ελέγχει την εφαρμογή των πολιτικών του ομίλου, των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας.
  • Εξυπηρέτηση πελατών: Επικοινωνεί καθημερινά με τους πελάτες, επιλύει προβλήματα και ικανοποιεί αιτήματα.
  • Καθημερινός συντονισμός: Επιβλέπει τη λειτουργία του καταλύματος, εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
  • Διοικητικές εργασίες: Αναλαμβάνει κλείσιμο ημέρας, τιμολόγηση, αρχειοθέτηση και σύνταξη αναφορών.
  • Σύστημα κρατήσεων: Παρακολουθεί το σύστημα κρατήσεων και ενημερώνει τα εμπλεκόμενα μέρη για άμεσες ενέργειες.
  • Check-out και feedback: Πραγματοποιεί τα check-out και συλλέγει σχόλια από τους πελάτες.
  • Υποδοχή προσωπικού: Υποδέχεται τα μέλη του προσωπικού στο νησί και τακτοποιεί τυχόν ανάγκες τους.
  • Συνεργασία με τη Διοίκηση: Προτείνει βελτιώσεις, συντηρήσεις και νέες υπηρεσίες για την επόμενη σεζόν.
  • Συντονισμός προμηθειών: Συνεργάζεται με το τμήμα προμηθειών για παραλαβές υλικών και υπηρεσιών.
  • Διαχείριση Concierge: Αναλαμβάνει την εσωτερική λειτουργία του Concierge για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Προγραμματισμός Καθαριότητας: Προγραμματίζει και ελέγχει το Housekeeping με βάσει τη διαδικασία του Ομίλου.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικός Μισθός.
  • Κάρτα Σίτησης.
  • Ποσοστό από Concierge.
  • Εποχιακό Bonus Παραγωγικότητας.
  • Ατομική Διαμονή στο κατάλυμα.