Αναζητούμε έναν οργανωτικό και υπεύθυνο συνεργάτη με προϋπηρεσία σε e-shop ή online retail για τη διαχείριση αποθήκης,
παραγγελιών και επικοινωνία με πελάτες. Ο υποψήφιος θα αναλάβει την καταχώριση
και διαχείριση παραγγελιών μέσω SoftOne, την παραλαβή προϊόντων από
προμηθευτές, καθώς και τη συναρμολόγηση κουτιών για αποστολές.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση
αποθήκης και παραλαβές εμπορευμάτων από προμηθευτές
- Καταχώριση
και επεξεργασία παραγγελιών στο SoftOne
- Συντονισμός
παραγγελιών και αποστολών πελατών από το e-shop
- Επικοινωνία
με πελάτες για απορίες, επιστροφές και παραγγελίες
- Συναρμολόγηση
και προετοιμασία παραγγελιών (κουτιά, πακετάρισμα, ετικέτες αποστολής)
- Διατήρηση
οργανωμένης και καθαρής αποθήκης
- Συνεργασία με
την υπόλοιπη ομάδα για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης