Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
05/03/2025

Υπάλληλος για τη διαχείριση αποθήκης, παραγγελιών και επικοινωνία με πελάτες

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Αναζητούμε έναν οργανωτικό και υπεύθυνο συνεργάτη με προϋπηρεσία σε e-shop ή online retail για τη διαχείριση αποθήκης, παραγγελιών και επικοινωνία με πελάτες. Ο υποψήφιος θα αναλάβει την καταχώριση και διαχείριση παραγγελιών μέσω SoftOne, την παραλαβή προϊόντων από προμηθευτές, καθώς και τη συναρμολόγηση κουτιών για αποστολές.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση αποθήκης και παραλαβές εμπορευμάτων από προμηθευτές
  • Καταχώριση και επεξεργασία παραγγελιών στο SoftOne
  • Συντονισμός παραγγελιών και αποστολών πελατών από το e-shop
  • Επικοινωνία με πελάτες για απορίες, επιστροφές και παραγγελίες
  • Συναρμολόγηση και προετοιμασία παραγγελιών (κουτιά, πακετάρισμα, ετικέτες αποστολής)
  • Διατήρηση οργανωμένης και καθαρής αποθήκης
  • Συνεργασία με την υπόλοιπη ομάδα για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε e-shop, online κατάστημα ή διαχείριση αποθήκης ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Γνώση SoftOne ή άλλου ERP συστήματος διαχείρισης αποθήκης
  • Καλή γνώση υπολογιστών, e-commerce πλατφορμών (π.χ. WooCommerce, Shopify) και Excel
  • Οργανωτικές δεξιότητες και υπευθυνότητα
  • Καλή γνώση ελληνικών και βασική ικανότητα επικοινωνίας
  • Ικανότητα φυσικής εργασίας (παραλαβές, μετακινήσεις εμπορευμάτων)

Παροχές

Προσφέρουμε:

  • Σταθερό μισθό 900€ καθαρά + ένσημα
  • Φιλικό και σταθερό εργασιακό περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης μέσα στην εταιρεία

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.