Η εταιρεία μας που δραστηριοποιείται στον κλάδο των εισαγωγών ειδών οικιακής χρήσης και εδρεύει στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, αναζητά υπάλληλο για να πλαισιώσει το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών της εταιρίας.
Εργασία πλήρους απασχόλησης.
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση πελατολογίου μέσω ERP (αποστολή καρτέλας, καταχώρηση παραγγελίας, στοιχεία πωλήσεων)
- Επικοινωνία με πελάτες και διευθέτηση ζητημάτων παραλαβών και αποστολών
- Διαχείριση επιστροφών προϊόντων
- Βελτιστοποίηση κόστους μεταφορικών με εύρεση νέων συνεργασιών
- Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών.
- Διαχειρίζεται και δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια
- Συντάσσει emails, reports, memos
- Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
- Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από στελέχη και πελάτες