Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο της παροχής υπηρεσιών. Απασχολούμε περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους εργαζομένους και έχουμε εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου επεκτείνοντας την παρουσία μας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά. Η εταιρεία μας σου δίνει την δυνατότητα να γίνεις μέλος μιας τέτοιας ομάδας και να ξεχωρίσεις.
Αν επιθυμείς να ενταχθείς σε ένα ευέλικτο περιβάλλον εργασίας με συνεχή εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης, περιμένουμε την αίτησή σου τώρα! Ξεκίνα μαζί μας το επόμενο σου επαγγελματικό βήμα και στείλε μας το βιογραφικό σου!
Προσλαμβάνουμε άμεσα:
- Συμβούλους Τηλεφωνικής Ανάπτυξης Πελατολογίου