Η GLSP Hellas, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο της Πληροφορικής παρέχοντας IT Management υπηρεσίες στον ξενοδοχειακό κλάδο, αναζητά στελέχη για το τμήμα IT Support.
Αρμοδιότητες:
Υποστήριξη τελικού χρήστη:
- Yποστήριξη πρώτου επιπέδου για υλικό, λογισμικό και εφαρμογές που βασίζονται σε cloud. Αντιμετώπιση βασικών ζητημάτων IT, όπως επαναφορά κωδικού πρόσβασης, προβλήματα συνδεσιμότητας και σφάλματα λογισμικού.
Διαχείριση, ρύθμιση και συντήρηση συσκευής:
- Βοήθεια στη ρύθμιση και τη διαμόρφωση φορητών υπολογιστών, επιτραπέζιων υπολογιστών και φορητών συσκευών.
- Εκτέλεση τακτικής συντήρησης και ενημερώσεις σε συσκευές τελικού χρήστη.
- Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων (IT Inventory).
Υποστήριξη Office 365 και Basic Entra ID (Azure AD):
- Βοήθεια στους χρήστες με κοινά ζητήματα του Office 365, συμπεριλαμβανομένων των Outlook, Teams, SharePoint και OneDrive.
- Αντιμετώπιση προβλημάτων για τη συνδεσιμότητα και το συγχρονισμό του Office 365.
- Διαχείρισης λογαριασμού χρήστη, όπως επαναφορά κωδικού πρόσβασης και ενημερώσεις μελών ομάδας.
- Ρύθμιση και την αντιμετώπιση προβλημάτων ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA).
Βασική υποστήριξη δικτύου:
- Αντιμετώπιση βασικών προβλημάτων συνδεσιμότητας δικτύου για ενσύρματες και ασύρματες συνδέσεις.