Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

22/11/2024

Imports, Inventory & Customer Service Employee

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΗΦΙΣΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Διαθέτεις εμπειρία σε θέσεις Customer Support/Sales Support;

Διαθέτεις εμπειρία σε παραγγελιοληψία και τμήματα εισαγωγών;

Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Imports & Customer Service Employee.

📌Τοποθεσία: Kηφισιά

📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης

Με τι θα ασχοληθώ;

  • Ως Υπάλληλος Imports, Inventory & Customer Service employee, θα είσαι υπεύθυνος για τη διαχείριση εισαγωγών, την παραγγελιοληψία και την παροχή εξυπηρέτησης πελατών

Πιο συγκεκριμένα:

  • Διαχείριση αποθεμάτων
  • Προγραμματισμός παραγγελιών και πρόβλεψη πωλήσεων
  • Συνεργασία με βασικούς προμηθευτές και συντονισμός διαδικασίας αναπλήρωσης
  • Εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένης της λήψης παραγγελιών, επίλυσης προβλημάτων & διαχείρισης παραπόνων
  • Reporting

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο (BSc) στα Οικονομικά, Μάρκετινγκ, engineering, Μαθηματικά  ή συναφείς τομείς
  • Εξαιρετική γνώση του MS Office
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Προχωρημένες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένης της ομαδικής εργασίας και συνεργασίας, με έμφαση στην επίτευξη αποτελεσμάτων
  • Εξαιρετικές αριθμητικές, αναλυτικές και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, ικανότητα εύρεσης λύσεων και υλοποίησης καινοτόμων προσεγγίσεων
  • Πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Ελληνικά και στα Αγγλικά

Παροχές

Πακέτο Αποδοχών και Benefits:

✔️ Τicket vouchers

✔️ Iδιωτική ασφάλεια υγείας

👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:

  • Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.