Ο Όμιλος Ευρωκλινικής είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα διαγνωστικά, χειρουργικά και θεραπευτικά κέντρα της χώρας. Από την ίδρυσή της το 1998 διαδραματίζει σταθερά πρωταγωνιστικό ρόλο στο χώρο της ιδιωτικής υγείας και αποτελεί σημείο αναφοράς για την ασυναγώνιστη ποιοτικά φροντίδα υγείας και την ασθενοκεντρική εταιρική φιλοσοφία. Το όραμά μας είναι να αποτελούμε για τους ασθενείς μας την πιο αξιόπιστη και ποιοτική επιλογή ιδιωτικής υγείας στην Ελλάδα αλλά και για τους εργαζομένους μας τον καλύτερο εργοδότη του κλάδου μας.
Ρόλος:
Ο/Η IT Support θα είναι υπεύθυνος/η για την υποστήριξη των τεχνολογικών αναγκών της Ευρωκλινικής, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του ομίλου και την επίλυση τεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι χρήστες.
Βασικές Αρμοδιότητες:
- Παροχή τεχνικής υποστήριξης (first & second level support) σε χρήστες για θέματα hardware, software και δικτύων
- Διάγνωση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων μέσω τηλεφώνου, email ή επιτόπιας παρέμβασης
- Εγκατάσταση, συντήρηση και αναβάθμιση υπολογιστών, εκτυπωτών, λογισμικού και λοιπού IT εξοπλισμού
- Διαχείριση λογαριασμών χρηστών και δικαιωμάτων πρόσβασης σε συστήματα και εφαρμογές
- Συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες και προμηθευτές για την αντιμετώπιση τεχνικών ζητημάτων
- Τήρηση διαδικασιών ασφαλείας και προστασίας δεδομένων σύμφωνα με τις πολιτικές του ομίλου