Η Mydema είναι μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργήθηκε για να φέρει σε επαφή τον αποστολέα με μεταφορικές εταιρείες. Προκειμένου να δημιουργήσουμε το δίκτυο υπηρεσιών μας, συνεργαζόμαστε με επιχειρήσεις λιανικής - χονδρικής πώλησης και εταιρείες μεταφορών.
Στο πλαίσιο επέκτασης των δραστηριοτήτων μας, αναζητούμε για άμεση πρόσληψη πλήρους απασχόλησης:
Υπάλληλο Γραφείου
Αρμοδιότητες
- Επικοινωνία με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες
- Υποστήριξη δραστηριοτήτων Sales και Marketing της εταιρείας
- Διαχείριση CRM και Social Media
- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων, μέσω τακτικής επικοινωνίας και παροχής εξατομικευμένων λύσεων και προτάσεων
- Διαχείριση διαδικασίας ικανοποίησης πελατών - Customer Satisfaction
- Προώθηση προγραμμάτων προβολής σε υφιστάμενους και νέους πελάτες
- Οργάνωση events, ταξιδιών, εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων
- Γραμματειακή και Διοικητική υποστήριξη
- Σύνταξη και παρακολούθηση υλοποίησης συμβάσεων - Αρχειοθέτηση -Reporting