Η Sigmaoffice, εταιρεία επίπλων γραφείου, αναζητά υποψήφια/-ο για γραμματειακή υποστήριξη στο κατάστημά της στην Αθήνα.
Αν είσαι οργανωτικός, διαθέτεις επικοινωνιακές δεξιότητες και αναζητάς ένα περιβάλλον που προωθεί τη συνεργασία και την επαγγελματική ανάπτυξη, θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε!
Καθήκοντα
- Διαχείριση παραγγελιών και ενημέρωση αποθεμάτων.
- Υποστήριξη στην εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα και τηλεφωνικά.
- Συντονισμός με την ομάδα πωλήσεων και το συνεργείο τοποθέτησης για τον καλύτερο προγραμματισμό ραντεβού και παραδόσεων.
- Διαχείριση ταμείου και έκδοση παραστατικών (αποδείξεις, τιμολόγια).
- Αρχειοθέτηση εγγράφων και διαχείριση της καθημερινής γραφειοκρατίας.