Καλώς ήρθατε στην Domes!
Η Domes Resorts είναι μία από τις κορυφαίες και πολυβραβευμένες Εταιρείες Φιλοξενίας στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα ανερχόμενες στην Ευρώπη.
Με παρουσία στην Κρήτη, τα Ιόνια Νησιά, τη Χαλκιδική, τις Κυκλάδες, την Αθήνα και την Πορτογαλία, όλοι οι προορισμοί μας έχουν επιλεγεί ώστε να προσφέρουν εμπνευσμένες ιδέες, και μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη, μέσω 4 καινοτόμων Brands, αλλά και της συνεργασίας μας με τα μεγαλύτερα Ξενοδοχειακά Brand, όπως της Marriott και της Hilton.
Οι άνθρωποί μας, αποτελούν δομικό συστατικό της επιτυχίας μας. Υποστηρίζουμε τη δύναμη της ομάδας, προσφέροντας σε όλους την ευκαιρία να αναπτυχθούν σε ένα προοδευτικό και καινοτόμο εργασιακό περιβάλλον με πάθος και επιμονή. Η ομαδική εργασία, η ακεραιότητα και η εξέλιξη είναι μόνο ορισμένοι από τους λόγους, που σχεδόν 2000 εργαζόμενοι κάθε χρόνο, εμπιστεύονται το μέλλον τους στη Domes Resorts.
91, Athens Riviera
Αυτή τη στιγμή προσλαμβάνουμε για το νέο μας Glamping and Members Club “91 Athens Riviera”, μια απόλυτη εμπειρία πολυτελούς cabana beach club, που βρίσκεται στην περιοχή της Βούλας στην Αθήνα.
Front Office Agent
Ο ρόλος:
Ως Front Office Agent καλείσαι να φέρεις εις πέρας όλα τα καθήκοντα που απορρέουν από το τμήμα Υποδοχής του Ξενοδοχείου, ενώ είσαι υπεύθυνος για την πρώτη εντύπωση που δίνουμε στον επισκέπτη μας, εξασφαλίζοντας την ύψιστη παροχή και φροντίζοντας να λειτουργούμε με προνοητικότητα και αξιοπιστία. Παράλληλα, απαιτείται και η συνεργασία με τα μέλη και των λοιπών τμημάτων λειτουργίας του Ξενοδοχείου, εξασφαλίζοντας έτσι την μέγιστη ικανοποίηση των καλεσμένων μας.
Μερικές από τις αρμοδιότητες:
- Καλωσόρισμα των επισκεπτών με φιλική διάθεση και χαμόγελο
- Άριστη επικοινωνία με όλα τα τμήματα ώστε να διασφαλίζεται ότι όλα τα δωμάτια είναι καθαρά, τακτοποιημένα και πλήρως εξοπλισμένα για την ικανοποίηση των αναγκών των επισκεπτών
- Αποτελεσματική ολοκλήρωση των καθηκόντων του τμήματος Υποδοχής (check-in, check-out, έκδοση τιμολογίων/αποδείξεων, τηλεφωνικές υπηρεσίες)
- Διαχείριση αιτημάτων και παραπόνων επισκεπτών με έγκαιρο και επαγγελματικό τρόπο
- Παροχή φιλικών και θερμών υπηρεσιών στους επισκέπτες και στους συνεργάτες
- Διατήρηση καλής εικόνας της υποδοχής και διαχείριση των επισκεπτών