Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
09/12/2024

Γραμματεία Διοίκησης με εξειδίκευση την Πληροφορική

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΠΥΛΑΙΑ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Είμαι ο Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης, ιδιοκτήτης της Digital Challenge, ενός Digital Agency στη Θεσσαλονίκη, και παράλληλα “τρέχω” διάφορα projects, όπως το koalla.gr, το podcast του EpixeirIN, καθώς και άλλα ανερχόμενα εγχειρήματα. Ασχολούμαι ενεργά με TikTok, YouTube & γενικά το personal branding μου και χρειάζομαι τη βοήθειά σου και σε αυτό.

Αναζητώ ένα άτομο που θα γίνει το “δεξί μου χέρι” στην καθημερινότητά μου, υποστηρίζοντάς με σε μια ευρεία γκάμα καθηκόντων. Θέλω να συνεργαστώ με κάποιον/α που έχει όρεξη για μάθηση, είναι οργανωτικός/ή και μπορεί να προσαρμοστεί στα γρήγορα δεδομένα του digital κόσμου.

Τι θα κάνεις:

  • Διοικητική Υποστήριξη: Απαντάς και ανακατευθύνεις τηλεφωνικές κλήσεις, οργανώνεις ραντεβού, προγραμματίζεις συναντήσεις και κρατάς λεπτομερείς σημειώσεις.
  • Επικοινωνία & Γραφειακή Οργάνωση: Συντάσσεις και διανέμεις emails, σημειώματα. Είσαι το άτομο που φροντίζει να υπάρχει δομή και τάξη στην αλληλογραφία μου.
  • Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Εκθέσεων: Αν χρειαστεί να πάμε σε εκθέσεις, θα αναλάβεις την οργάνωσή τους (διαμονή, δώρα, περίπτερο, εκτυπώσεις).
  • Προμήθειες & Έρευνα: Φροντίζεις για την παραγγελία ειδών γραφείου, αναζητάς νέες συμφωνίες και προμηθευτές, και παρακολουθείς την αγορά για καλύτερες τιμές.
  • Ταξίδια & Προγραμματισμός: Κανονίζεις επαγγελματικά ταξίδια, εισιτήρια, διαμονή και ό,τι άλλο χρειαστεί για να κυλήσουν όλα ομαλά.
  • Οικονομική Παρακολούθηση: Βοηθάς στον έλεγχο και την οικονομική παρακολούθηση, σύμφωνα με τον τρόπο που κρατάω τώρα τα οικονομικά μου.
  • Υποδοχή & Εξυπηρέτηση: Παρέχεις γενική υποστήριξη σε επισκέπτες, φροντίζοντας για μια ευχάριστη εμπειρία συνεργασίας.
  • Συνεργασία με υπόλοιπα τμήματα: Θα χρειάζεται να συνεργάζεσαι και με τα άτομα των υπολοίπων ομάδων (εμπορικό, γραμματεία, marketing, development)

Αν νιώθεις ότι αυτός ο ρόλος σου ταιριάζει, στείλε μου μαζί με το βιογραφικό σου κι ένα μήνυμα γιατί είσαι ο/η κατάλληλος/η και λίγα λόγια για το τι σε ενθουσιάζει σε αυτό το περιβάλλον. Ανυπομονώ να σε γνωρίσω και να δούμε μαζί πώς μπορείς να συμβάλεις στην καθημερινότητά μου και στην ανάπτυξη των projects μου!

Απαραίτητα Προσόντα

Τι χρειάζεται να έχεις:

  • Υπόβαθρο στην πληροφορική: Για να μπορείς να συμμετέχεις σε τεχνικές συζητήσεις, meetings και projects.
  • Βασικές λογιστικές έννοιες: Ώστε να στηρίζεις το λογιστήριο και την οικονομική παρακολούθηση.
  • Επάρκεια σε εργαλεία & εφαρμογές: Excel/Google Sheets, task management συστήματα (π.χ. ClickUp, Trello, Asana), βασική γνώση διαδικτυακών εργαλείων.
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια & Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων: Θέλω κάποιον που να μπορεί να λύνει μικρά θέματα πριν καν γίνουν μεγάλα.
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες: Άριστη προφορική και γραπτή επικοινωνία, θετική προσέγγιση και επαγγελματισμός.
  • Γνώσεις στα αγγλικά: Οι γνώσεις στα Αγγλικά πρέπει να είναι άριστες για την επικοινωνία με συνεργάτες-πελάτες στο εξωτερικό.
  • Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία, αλλά φυσικά αν υπάρχει, είναι καλοδεχούμενη.

Παροχές

Η πρόσληψη θα γίνει με έναν από τους δύο τρόπους:

  • Άμεση πρόσληψη μέσω του προγράμματος προεργασίας 18-29 του ΟΑΕΔ (7 μήνες με βασικό μισθό), ιδανικό για όσους θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία.
  • Αν έχεις ήδη εμπειρία, μπορούμε να πάμε την έναρξή μας από μέσα-τέλη Φεβρουαρίου, με δυνατότητα πρόσληψης με καθαρό μισθό 900€-1.000€/μήνα, ανάλογα με τα προσόντα σου.

Σε κάθε περίπτωση, προσφέρουμε:

  • Πενθήμερη καθημερινή εργασία.
  • Ωράριο 09:00 - 17:00. Το διάλειμμά σου (μέχρι 30 λεπτά) γίνεται σε αυτό το ωράριο και όχι πέραν αυτού.
  • Δυνατότητα για remote μέχρι 4 φορές το μήνα, μετά από το πρώτο τρίμηνο συνεργασίας μας.
  • Φιλικό κλίμα εργασίας.
  • Νεανικό περιβάλλον.
  • Συμμετοχή σε αποφάσεις στρατηγικής επέκτασης & ανάπτυξης της εταιρείας.
  • Δυνατότητα επικοινωνίας και συνεργασίας και με άλλα τμήματα της εταιρείας απόκτηση σφαιρικής γνώσης γύρω από το e-business.
  • Αμοιβή σύστασης νέων πελατών στην εταιρεία.
  • Τον καφέ που επιθυμείς να φτιάχνεις, ζεστό ή κρύο, συν πολλές επιλογές από τσάι!

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.