Ξενοδοχειακός Όμιλος στη Χαλκιδική αναζητά για τη θερινή σεζόν 2025:
Guest Relations Supervisor
Καθήκοντα:
- Υποδοχή
πελατών κατά την άφιξη τους
- Εντοπισμός
των προτιμήσεων, των αναγκών και τα ειδικά αιτήματα των πελατών πριν από την
άφιξη τους
- Ενημέρωση
των πελατών για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου και προώθηση ξενοδοχειακών
υπηρεσιών
- Διασφάλιση
της ικανοποίησης και διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών
- Διαχείριση
και επίλυση προβλημάτων
- Χειρισμός
παραπόνων: καταγραφή, χειρισμός και επίλυση τους σύμφωνα με την πολιτική του ξενοδοχείου
- Υποστήριξη
και συντονισμός των πάσης φύσεως εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται
- Παρακολούθηση
και απάντηση, αξιολογήσεων και σχολίων στις σχετικές ταξιδιωτικές πλατφόρμες
- Συλλέγει θετικά σχόλια πελατών με σκοπό
την ανάρτηση σημαντικού αριθμού αυτών στο διαδίκτυo
- Διαχείριση
των social media της εταιρίας με αναλύσεις και διατήρηση επικοινωνίας
- Συγκεντρώνει
διαφημιστικό υλικό όπως φωτογραφίες από διάφορα events, activities και συνέδρια και συμμετέχει
στην θεματολογία των προτάσεων για τις μηνιαίες καταχωρήσεις και καμπάνιες του
ξενοδοχείου στα social media