Εταιρεία παροχής υπηρεσιών με έδρα τον Πειραιά και κύρια δραστηριότητα σε Αθήνα, Μύκονο και Σαντορίνη αναζητά ACCOUNTING ASSISTANT με άριστη γνώση ΕΡΓΑΝΗ.
Αρμοδιότητες:
- Διαχειρίζεται όλο τον κύκλο της διαδικασίας στελέχωσης, από την διερεύνηση των αναγκών μέχρι την πρόσληψη και συντονίζει τις ενέργειες ένταξης των νεοπροσληφθέντων
- Διατηρεί τα αρχεία προσωπικού σε φυσική και ηλεκτρονική βάση δεδομένων
- Παρακολουθεί απουσίες, άδειες κλπ. προσωπικού και συλλέγει τα απαραίτητα έντυπα με σκοπό την σωστή ενημέρωση του τμήματος μισθοδοσίας
- Ενημερώνει το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ για τα προγράμματα του προσωπικού και τις όποιες τροποποιήσεις
- Διαχειρίζεται τα θέματα προσωπικού της εγκατάστασης και μεριμνά για την ανάπτυξη ενός θετικού εργασιακού κλίματος
- Συνεργάζεται με τον τεχνικό ασφαλείας της εγκατάστασης για θέματα που αφορούν το προσωπικό
- Συμμετέχει στο συντονισμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων