Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

24/10/2024

Υπεύθυνος Αγορών / Προμηθειών

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΣΙΘΩΝΙΑ | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Το 4* Poseidon Hotel Sea Resort είναι ένα all-inclusive παραθεριστικό θέρετρο βρισκόμενο σε μια ήσυχη και ιδιαίτερου φυσικού κάλους τοποθεσία, κοντά στον Ν. Μαρμαρά, Χαλκιδικής. Η ομάδα μας λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της την φιλοξενία και στοχεύει στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, με έμφαση στην λεπτομέρεια. Αναζητούμε ταλαντούχους, δημιουργικούς, παθιασμένους με την δουλειά τους συνεργάτες, προκειμένου να συμπληρώσουμε την ομάδα μας.

Αναζητούμε

ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΓΟΡΩΝ / ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των αγορών, τον έλεγχο και την καταχώρηση των παραστατικών, καθώς και για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αλυσίδας προμηθειών του ξενοδοχείου.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση Προμηθειών: Συντονισμός παραγγελιών και αγορών πρώτων υλών και αναλωσίμων, διασφάλιση επαρκών αποθεμάτων.
  • Συνεργασία με Προμηθευτές: Επικοινωνία με προμηθευτές για τη διαπραγμάτευση τιμών και όρων παράδοσης.
  • Καταχώρηση Τιμολογίων: Έλεγχος και καταχώρηση τιμολογίων ενδοδιακινήσεων στο σύστημα του ξενοδοχείου, διασφάλιση ακρίβειας στις οικονομικές καταχωρήσεις.
  • Παρακολούθηση Αποθεμάτων: Διασφάλιση ότι τα αποθέματα είναι επαρκή και οι διαδικασίες προμηθειών πραγματοποιούνται έγκαιρα.
  • Διαχείριση Κόστους: Έλεγχος του προϋπολογισμού αγορών και βελτιστοποίηση κόστους, χωρίς να μειώνεται η ποιότητα των προϊόντων.
  • Υποστήριξη Λογιστηρίου: Συνεργασία με το τμήμα λογιστηρίου για την ορθή καταχώρηση οικονομικών στοιχείων και παραστατικών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο σε Οικονομικά, Λογιστική, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφή κλάδο.
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2-3 ετών σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά σε ξενοδοχειακό περιβάλλον.
  • Άριστες γνώσεις στη διαχείριση αποθεμάτων και στην καταχώρηση τιμολογίων.
  • Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα.
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες και ικανότητα συνεργασίας με προμηθευτές.
  • Γνώση ERP συστημάτων και εξοικείωση με προγράμματα οικονομικής διαχείρισης.
  • Άριστη χρήση υπολογιστών και MS Office (ιδιαίτερα Excel).

Παροχές

Η εταιρεία προσφέρει

  • Φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με σεβασμό στις ανάγκες των ανθρώπων της.
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών, ανάλογο των προσόντων
  • Δωρεάν διαμονή & πλήρης διατροφή
  • Δωρεάν παροχή wifi
  • Πλήρης απασχόληση με δυνατότητα μακροχρόνιας συνεργασίας και εξέλιξης

* Όλες οι αιτήσεις θα αντιμετωπισθούν με απόλυτη εχεμύθεια

Παρακαλούμε μαζί με το βιογραφικό να στείλετε πρόσφατη φωτογραφία

* Λόγω μεγάλου αριθμού βιογραφικών επικοινωνία θα γίνει μόνο με όσους θα επιλεγούν για συνέντευξη.