Ζητείται υπάλληλος γραφείου για να αναλάβει καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης τεχνικής εταιρείας.
Η εταιρεία μας έχει γραφεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η απασχόληση είναι πλήρης (8ώρη).
Τα καθήκοντα αφορούν κατά κύριο λόγο την οργάνωση του γραφείου, τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες , αρχειοθέτηση προσφορών, σύνταξη προσφορών, αρχειοθέτηση τιμολογίων, σύνταξη e-mail, αλληλοϋποστήριξη και επικοινωνία με όλους τους συνεργάτες της επιχείρησης.
Απαραίτητες κρίνονται οι γνώσεις microsoft office ( Excel, Word), καθώς και η καλή γνώση Αγγλικών.