Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, δικηγορικής εταιρείας, αναζητά άτομα για τη στελέχωση της παρακάτω θέσεως:
Contact Center Supervisor (Μοσχάτο)
Περιγραφή Θέσης
- Διαχείριση και καθοδήγηση της ομάδας του call center, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα.
- Παροχή εκπαίδευσης και συνεχιζόμενης υποστήριξης στους συνεργάτες για την αποτελεσματική διαχείριση συλλογών.
- Παρακολούθηση και ανάλυση της πορείας των συναλλαγών, διασφαλίζοντας την τήρηση των νομικών κανονισμών και των πολιτικών της εταιρείας.
- Ανάλυση και αναφορά των αποτελεσμάτων της ομάδας και παρακολούθηση των KPIs.
- Επικοινωνία με πελάτες, παρέχοντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.
- Σχεδιασμός και εφαρμογή στρατηγικών για την αύξηση της απόδοσης του τμήματος.
- Δημιουργία αναφορών για τη διοίκηση σχετικά με τις επιδόσεις του τμήματος.
- Διασφάλιση ότι όλες οι διαδικασίες είναι σύμφωνες με τους ισχύοντες κανόνες.