Αρμοδιότητες
Εξασφαλίζει ότι ο χώρος υποδοχής είναι τακτοποιημένος και έχει όλη την απαραίτητη γραφική ύλη και τα υλικά (π.χ. στυλό, έντυπα και ενημερωτικά φυλλάδια)
Εκπαιδεύει, επιβλέπει και υποστηρίζει το προσωπικό του γραφείου, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων υποδοχής, των υπαλλήλων ασφαλείας και των υπαλλήλων του τηλεφωνικού κέντρου
Προγραμματίζει τις βάρδιες
Εξασφαλίζει έγκαιρη και ακριβή εξυπηρέτηση πελατών
Χειρίζεται καταγγελίες και συγκεκριμένα αιτήματα πελατών
Αντιμετωπίζει τα επείγοντα περιστατικά
Παρακολουθεί τα αποθέματα και παραγγέλνει προμήθειες γραφείου
Εξασφαλίζει τη σωστή διανομή της αλληλογραφίας
Καταρτίζει και παρακολουθεί τον προϋπολογισμό του γραφείου
Τηρεί ενημερωμένα αρχεία για τα έξοδα και τις δαπάνες γραφείου
Εξασφαλίζει ότι τηρούνται οι πολιτικές και οι απαιτήσεις ασφάλειας της εταιρείας
Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Front Office Manager ή υπεύθυνος ρεσεψιόν
Πρακτική εμπειρία με μηχανήματα γραφείου (π.χ. συσκευές φαξ και εκτυπωτές)
Πλήρης γνώση της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης γραφείου και βασικών διαδικασιών λογιστικής
Άριστη γνώση της Αγγλικής (γραπτά και προφορικά)
Καλή γνώση MS Office, ιδιαίτερα Excel και Word
Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων
Καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών
Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
Απολυτήριο λυκείου, επιπλέον πιστοποίηση είναι πλεονέκτημα