Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 23 ξενοδοχεία εκ των οποίων τα 15 ιδιόκτητα, τα 5 μισθωμένα και τα 3 υπό διαχείριση, 8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενους σε 8 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τον Πειραιά, την Κέρκυρα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω, τη Ρόδο και την Σαντορίνη, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!!
Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία του στην Κέρκυρα:
Assistant Housekeeping Manager - CORFU
Περιοχή: Κέρκυρα
Τύπος Απασχόλησης: Εποχιακή/Πλήρης
Ref: HO / ASHKC
Σκοπός
Ως Assistant Housekeeping Manager θα υποστηρίζετε την Executive Housekeeping Manager του ξενοδοχείου σε όλες τις εργασίες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος, την διατήρηση των υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης, της παρακολούθησης των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων.
Αρμοδιότητες
- Είναι αρμόδια για την καθημερινή ομαλή λειτουργία του τμήματος, τη διασφάλιση τήρησης των υψηλών προτύπων καθαριότητας και τακτοποίησης των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου.
- Προγραμματίζει τις βάρδιες του προσωπικού της σύμφωνα με την καθημερινή λειτουργία και τις ανάγκες που προκύπτουν.
- Είναι υπεύθυνη για την αποτελεσματική και άμεση εφαρμογή των Λειτουργικών Προτύπων (SOPs) που αφορούν στο τμήμα και τη συγκεκριμένη θέση εργασίας, τηρώντας τους κανονισμούς του Ομίλου, τους κανόνες Υγιεινής & Ασφάλειας και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις.
- Επιβλέπει τον καθαρισμό των δωματίων, των κοινόχρηστων και των βοηθητικών χώρων του προσωπικού ώστε να τηρούνται όλα τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας.
- Καθοδηγεί και εκπαιδεύει και επιβραβεύει το προσωπικό της με βάση τα υψηλά ποιοτικά πρότυπα
- Ανταποκρίνεται άμεσα και με επαγγελματικό τρόπο σε τυχόν αιτήματα πελατών.
- Συνεργάζεται με το τμήμα Συντήρησης και Υποδοχής ώστε να καταγράφονται και να επιλύονται άμεσα τυχόν βλάβες ή φθορές όπου εντοπίζονται
- Συμβάλλει στη διαχείριση των αποθεμάτων και των παραγγελιών του τομέα ευθύνης της.
- Ενημερώνει άμεσα για τυχόν απολεσθέντα και ξεχασμένα αντικείμενα πελατών.