Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, αναζητά 1 άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Υπάλληλοι Τραπεζικών Εργασιών
Κρανίδι Αργολίδας
Περιγραφή Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης θα εργάζεται στο Δίκτυο Καταστημάτων Τραπέζης και θα είναι υπεύθυνος για την υποδοχή και εξυπηρέτηση υφιστάμενων & νέων πελατών σε θέματα:
• Διεκπεραίωσης χρηματικών συναλλαγών
(διαχείριση χρηματικού, επεξεργασία στοιχείων, συγκέντρωση δικαιολογητικών)
• Παροχής πληροφοριών για τραπεζικά προϊόντα
Παράλληλα απαιτείται:
• Συνεργασία με όλα τα στελέχη του καταστήματος για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών (εισερχόμενων ή/& πελατών καταστήματος)
• Σύσταση των πελατών αυτών στα αντίστοιχα στελέχη του καταστήματος
• Αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων συστημάτων, πληροφοριακών εφαρμογών για την ολοκληρωμένη διαχείριση, επικοινωνία, ενημέρωση, εξυπηρέτηση υφιστάμενων και νέων πελατών
• Ενεργή συμβολή στην ομαλή λειτουργία του καταστήματος και διασφάλιση της θετικής εικόνας της Τράπεζας προς όλους τους πελάτες
Απαραίτητα Προσόντα
• Πτυχίο λογιστικής, διοίκησης επιχειρήσεων, οικονομικής επιστήμης
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη
• Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
• Οργανωτικότητα & ευελιξία
• Δυνατότητα επαγγελματικών ταξιδίων & βραχυπρόθεσμης απασχόλησης εκτός έδρας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν (με επιπλέον αποζημίωση για την εκτός έδρας απασχόληση)
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον