Κύρια αρμοδιότητα τής θέσης είναι η αύξηση πελατολογίου και η συντήρηση του υπάρχοντος.
Παρακάτω αναλύονται πλήρως τα καθήκοντα της εργασιας:
1) Δημιουργία προσφορών και αποστολής στο email τού πελάτη
2) Επικοινωνία με πελάτες που ενδιαφέρονται μέσω τηλεφώνου,email η viber
3) Εξυπηρέτηση πωλήσεων για το ήδη υπάρχων πελατολόγιο
4) κλείσιμο εξωτερικών ραντεβού και επίσκεψης, σε περίπτωση που ο πελάτης βρίσκεται Θεσσαλονίκη
5) Διαχείριση παραπόνων ( οικονομικών)
6) Δημιουργία νέων σχεδίων για τήν επέκταση του marketing.
7) Θέληση και διάθεση για μάθηση
8) Όρεξη για εξέλιξη
9) Ανάλυση δεδομένων πωλήσεων και ικανοποίησης πελατών
10) Εξυπηρέτηση δυνητικων πελατών εντός γραφείου.
11) Διαχείριση των social media και αναρτηση υλικού
12) Δυνατότητα ευέλικτου ωραρίου, σε περίπτωση που χρειαστεί ραντεβού ένας πελάτης π.χ το απόγευμα. ( Πληρωμένη υπερωρία ή μείωση ωραρίου τήν επόμενη)