Η The Longevity and Well-being Clinic αναζητά έναν/μία Γραμματέα & Personal Assistant για την υποστήριξη της Medical Chief Officer σε διοικητικά, οργανωτικά και λειτουργικά καθήκοντα. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α θα είναι εξαιρετικά οργανωτικός/ή, διακριτικός/ή και ικανός/ή να διαχειρίζεται απαιτητικές εργασίες σε ένα δυναμικό ιατρικό περιβάλλον.
Καθήκοντα & Υπευθυνότητες:
1. Υποστήριξη Medical Chief Officer
- Διαχείριση και συντονισμός της ημερήσιας ατζέντας και των ραντεβού
- Οργάνωση επαγγελματικών συναντήσεων και ταξιδιών (κρατήσεις, δρομολόγια, προετοιμασία εγγράφων)
- Προετοιμασία αναφορών, παρουσιάσεων και ενημερωτικών σημειωμάτων
- Υπενθύμιση και παρακολούθηση εκκρεμών εργασιών και προθεσμιών
2. Γραμματειακή & Διοικητική Υποστήριξη
- Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης επικοινωνίας (τηλέφωνα, emails, αλληλογραφία)
- Σύνταξη και αρχειοθέτηση εγγράφων, αναφορών και συμβάσεων
- Διαχείριση και οργάνωση ιατρικών και διοικητικών φακέλων
- Υποστήριξη στη διοίκηση της κλινικής σε οργανωτικά ζητήματα
3. Υποστήριξη στη Λειτουργία της Κλινικής
- Συντονισμός με προμηθευτές και εξωτερικούς συνεργάτες
- Διαχείριση αναγκών της κλινικής σε υλικά, εξοπλισμό και προμήθειες
- Επικοινωνία με ασθενείς και συνεργάτες, διασφαλίζοντας άριστη εξυπηρέτηση
- Τήρηση εμπιστευτικότητας σε όλα τα επίπεδα επικοινωνίας και διαχείρισης δεδομένων