Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

27/3/2025

Back Office Support & Customer Service Specialist (Salamina)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Διαθέτεις οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες;

Θεωρείς ότι η καλή διαχείριση και επικοινωνία είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας ομάδας;

Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Back Office Support & Customer Service Specialist.

📌 Τοποθεσία: Σαλαμίνα, Αθήνα

📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης

Με τι θα ασχοληθώ;

Ως Back Office Support & Customer Service Specialist, θα είσαι υπεύθυνος/η για την υποστήριξη των διοικητικών και λειτουργικών διαδικασιών της εταιρείας, διασφαλίζοντας την ομαλή ροή των καθημερινών εργασιών και την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και προμηθευτών.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Διαχείριση και καταχώριση παραγγελιών.
  • Διαχείριση και ενημέρωση της βάσης δεδομένων πελατών και προμηθευτών.
  • Διαχείριση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας (email, τηλέφωνα) και των αιτημάτων πελατών.
  • Σύνταξη και αποστολή προσφορών, τιμολογίων και άλλων εγγράφων.
  • Επικοινωνία με προμηθευτές για την παρακολούθηση παραγγελιών και παραδόσεων.
  • Διεκπεραίωση διάφορων διοικητικών καθηκόντων, όπως αρχειοθέτηση και καταγραφή δεδομένων.
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα για τη διασφάλιση ομαλής ροής εργασιών.

Τι χρειάζεται να έχεις:

  • Άριστη γνώση MS Office
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Εξαιρετικές οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Ικανότητα τήρησης προθεσμιών
  • Αναλυτική σκέψη – Αντίληψη
  • Εμπιστοσύνη - Εχεμύθεια
  • Ομαδικότητα και συνεργασία

Πακέτο Αποδοχών και Benefits:

✔️ Bonus Scheme

✔️ Δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης

✔️ Ευχάριστο και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας

👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:

Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.