Διαθέτεις οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες;
Θεωρείς ότι η καλή διαχείριση και επικοινωνία είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας ομάδας;
Η ManpowerGroup
Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Back Office Support & Customer Service Specialist.
📌 Τοποθεσία: Σαλαμίνα, Αθήνα
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης
Με τι θα ασχοληθώ;
Ως
Back Office Support & Customer Service Specialist, θα είσαι υπεύθυνος/η για
την υποστήριξη των διοικητικών και λειτουργικών διαδικασιών της εταιρείας,
διασφαλίζοντας την ομαλή ροή των καθημερινών εργασιών και την άριστη
εξυπηρέτηση των πελατών και προμηθευτών.
Πιο συγκεκριμένα:
- Διαχείριση και καταχώριση παραγγελιών.
- Διαχείριση και ενημέρωση της βάσης δεδομένων πελατών και προμηθευτών.
- Διαχείριση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας (email, τηλέφωνα) και των αιτημάτων πελατών.
- Σύνταξη και αποστολή προσφορών, τιμολογίων και άλλων εγγράφων.
- Επικοινωνία με προμηθευτές για την παρακολούθηση παραγγελιών και παραδόσεων.
- Διεκπεραίωση διάφορων διοικητικών καθηκόντων, όπως αρχειοθέτηση και καταγραφή
δεδομένων.
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για τη διασφάλιση ομαλής ροής εργασιών.
Τι χρειάζεται να έχεις:
- Άριστη γνώση MS Office
- Πολύ καλή γνώση
Αγγλικών
- Εξαιρετικές
οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
- Ικανότητα τήρησης
προθεσμιών
- Αναλυτική σκέψη –
Αντίληψη
- Εμπιστοσύνη -
Εχεμύθεια
- Ομαδικότητα και
συνεργασία
Πακέτο Αποδοχών και Benefits:
✔️ Bonus
Scheme
✔️ Δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης και
εξέλιξης
✔️ Ευχάριστο και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
👥 Διαδικασία
Αξιολόγησης:
Εάν ενδιαφέρεσαι
για τον ρόλο, μη διστάσεις
να υποβάλεις
την αίτηση σου
απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν
τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.