Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
23/01/2025

Υπάλληλος Τμήματος Πωλήσεων & Βack Office Παραγγελιών

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη Γερμανία
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Από την ALPHA JOBS, εκ μέρους Ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας τροφίμων, με μακρόχρονη εμπειρία στο χώρο του food service, με έδρα τη Νότια Γερμανία, ζητείται έμπειρος υπάλληλος πωλήσεων & Back office παραγγελιών για μόνιμη απασχόληση.

Ρόλος/Αρμοδιότητες:

  • Παραλαβή και διαχείριση τηλεφωνικών παραγγελιών κατά βάσει ελληνόφωνων πελατών
  • Καταχώριση των παραγγελιών στο σύστημα
  • Δρομολόγηση των παραγγελιών στην αποθήκη προς εκτέλεση και τιμολόγηση
  • Επικοινωνία με άλλα τμήματα, όπως την αποθήκη ή το λογιστήριο, για την εξασφάλιση της ομαλής εκτέλεσης των παραγγελιών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Η/ο υποψήφια/ος πρέπει να χαρακτηρίζεται από πελατοκεντρική αντίληψη, οργανωτικές ικανότητες, καθώς και πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, τουλάχιστον δύο (2) ετών
  • Καλή γνώση εφαρμογών γραφείου MS Office (Word, Excel, Outlook κ.λπ.)
  • Εξοικείωση με SAP αποτελεί προσόν
  • Επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Οργανωτικότητα και δυνατότητα πολυδιάστατης εργασίας (multitasking)
  • Δυνατότητα μετάβασης στη Γερμανία
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες)
  • Γνώσεις γερμανικής γλώσσας προαιρετικά

Παροχές

  • Πενθήμερη απασχόληση (Δευτέρα - Παρασκευή)
  • Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη 
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης και ένα υγιές περιβάλλον εργασίας
  • Διαμονή με κόστος 400€ (συμπεριλαμβανομένων των λογαριασμών),τα οποία επιβαρύνουν τον εργαζόμενο
  • Αρχικός μισθός: 2.500€ - 2.700€ μεικτά (1.700€ - 1.900€ καθαρά, αναλόγως την φορολογική κλίμακα)

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, απαραιτήτως με πρόσφατη φωτογραφία

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.