O όμιλος ξενοδοχείων Αcrotel Hotels & Resorts
στη Σιθωνία Χαλκιδικής
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και διατήρησης της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών μας αναζητάμε
HR Assistant
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση και ενημέρωση των αρχείων των υπαλλήλων (φυσικά και ηλεκτρονικά αρχεία).
- Υποστήριξη στις καθημερινές λειτουργίες του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού
- Βοήθεια στην ανάρτηση αγγελιών θέσεων εργασίας και τον έλεγχο των αιτήσεων
- Συντονισμός συνεντεύξεων και επικοινωνία με υποψήφιους εργαζόμενους
- Χρήση των λογισμικών για την διαχείριση των βιογραφικών και την ένταξη των νέων εργαζομένων στην εκπαιδευτική πλατφόρμα της εταιρίας
- Συμμετοχή στη διαδικασία πρόσληψης νέων εργαζομένων, συμπεριλαμβανομένης της συγκέντρωσης απαραίτητων εγγράφων
- Συμμετοχή στην οργάνωση εκδηλώσεων για το προσωπικό
- Διαχείριση δωματίων προσωπικού και επίλυση προβλημάτων
- Υποστήριξη στην επεξεργασία της μισθοδοσίας και των συναφών λειτουργιών - Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
- Συμμόρφωση με τις πολιτικές της εταιρείας, τις διαδικασίες και την εργατική νομοθεσία.
- Συμμετοχή στην οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εσωτερικών σεμιναρίων.