Η Newlife IVF αποτελεί μία από τις κορυφαίες κλινικές Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής στην Ελλάδα με εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας. Πολυάριθμοι ασθενείς από το εξωτερικό εμπιστεύονται τη Μονάδα μας η οποία εφαρμόζει τις πλέον σύγχρονες τεχνικές. Κλειδί για την επιτυχία μας αποτελεί το πιο πολύτιμο περιουσιακό μας στοιχείο: οι άνθρωποί μας. Σε αυτούς δίνουμε την ευκαιρία να ακολουθήσουν μια επαγγελματική καριέρα σε ένα διεθνές και δυναμικό περιβάλλον με έναν ξεκάθαρο σκοπό: να συνδράμουν την εκπλήρωση των ονείρων των ασθενών μας. Εάν επιθυμείτε να εργασθείτε σε μία θέση που το πάθος σας ανταποκρίνεται στην αποστολή μας, μη διστάσετε να μας στείλετε το βιογραφικό σας.
Αναζητούμε ένα άτομο για την κάλυψη της θέσης της/του Υπευθύνου Customer Service. Σκοπός της θέσης είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους ασθενείς μας και η διευκόλυνση και υποστήριξη του «ταξιδιού» τους για τη δημιουργία της οικογένειάς τους.
Αρμοδιότητες:
- Προγραμματίζει και συντονίζει τα δια ζώσης και διαδικτυακά ραντεβού των ιατρών με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της μονάδας σε συνδυασμό με τις ανάγκες των πελατών
- Εκδίδει και παρέχει όλες τις έγγραφες συναινέσεις για τις ιατρικές πράξεις που εκτελούνται στα διάφορα στάδια και καταχωρεί όλα τα προσωπικά έγγραφα των πελατών πριν την εισαγωγή τους στο χειρουργείο στο πλαίσιο της θεραπείας
- Υποδέχεται όλους τους πελάτες που εισέρχονται στη μονάδα και ενημερώνει το αντίστοιχο Τμήμα που σχετίζεται με το περιστατικό
- Λαμβάνει όλα τα δημογραφικά στοιχεία για το άνοιγμα ιατρικού φακέλου στο πρώτο ραντεβού πελατών, τον οποίο καταχωρεί ηλεκτρονικά για την κωδικοποίηση του περιστατικού στο ιατρικό πρόγραμμα
- Ενημερώνει έγκαιρα και αποτελεσματικά τη βάση δεδομένων
- Διαχειρίζεται και δρομολογεί όλες τις εισερχόμενες κλήσεις
- Έχει την ευθύνη παρακολούθησης των εισερχόμενων e-mails που λαμβάνει η μονάδα
- Συνταγογραφεί φάρμακα και εκδίδει παραπεμπτικά για τις απαιτούμενες εξετάσεις κατόπιν υπόδειξης του ιατρού και της μαίας που διαχειρίζεται το περιστατικό
- Εκδίδει τα σχετικά φορολογικά παραστατικά (τιμολόγια, αποδείξεις, κ.α.) όλων των περιστατικών
- Ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για το κόστος και τον τρόπο πληρωμής της θεραπείας που πρόκειται να ακολουθήσουν ή τους υφιστάμενους πελάτες ανάλογα σε ποιο στάδιο της θεραπείας βρίσκονται ή για την τακτοποίηση τυχόν οικονομικών εκκρεμοτήτων