Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σου χαρακτηριστικά;
Επιθυμείς να εργάζεσαι αποκλειστικά με τηλεργασία;
Φαντάζεσαι την εξέλιξή σου μέσα σε έναν μεγάλο όμιλο;
Αν η απάντηση είναι ναι, τότε κάνε την αίτησή σου τώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα της 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας της Vodafone, μίας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών.
Καθεστώς εργασίας:
5ήμερη και 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 08:00 έως 22:00 και Σάββατο-Κυριακή 09:00 έως 17:00
Αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων & εξερχόμενων κλήσεων σε προσωπικό σου premium πελατολόγιο με σκοπό την ανάδειξη αναγκών, την επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων / υπηρεσιών και την ανανέωση των συνδέσεων του πελάτη.
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μία πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη.
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών, παρακολούθηση πορείας αιτημάτων καθώς και πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.