Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
30/10/2024

Βοηθός Υπευθύνου Τμήματος Central Customer Care

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΑΕΙ

Περιγραφή

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ: να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά;

Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Για τα γραφεία μας στο κατάστημα IKEA Κηφισού αναζητούμε:

Βοηθός Υπευθύνου Τμήματος Central Customer Care

(Πλήρους Απασχόλησης)

( SO_ 1stCCC 1024 )

Αναφερόμενος/η στην Customer Care Team Leader οι κύριες αρμοδιότητές σoυ είναι:

  • Εξασφαλίζεις την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη
  • Εξασφαλίζεις τη συμμόρφωση με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της ΙΚΕΑ σχετικά με αγορές και μετά την πώληση (φορολογικά έγγραφα, ανταλλαγή, πολιτική επιστροφών, εγγυήσεις)
  • Υποστηρίζεις τον Central Customer Care Team Leader στις καθημερινές λειτουργίες της ομάδας
  • Βελτιώνεις τη διαδικασία αγορών σε όλα τα κανάλια παρακολουθώντας και αξιολογώντας τα σχόλια των πελατών
  • Βεβαιώνεσαι ότι τηρούνται όλες οι εταιρικές και νομικές οδηγίες στους τομείς ευθύνης σου
  • Εφαρμόζεις τις ενέργειες που συμφωνήθηκαν για τη βελτίωση των δεικτών Pulse CX και 4 αξόνων

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο Λυκείου
  • Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
  • Καλή Γνώση H/Y
  • Προϋπηρεσία 1- 2 χρόνια σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, κατά προτίμηση στο λιανικό εμπόριο
  • Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη
  • Αποτελεσματικότητα, προγραμματισμός & οργάνωση
  • Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων
  • Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία

Επιθυμητά προσόντα:

  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΑΕΙ
  • Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Επιπλέον ξένες γλώσσες
  • Γνώση Navision

Εμείς προσφέρουμε:

Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς» 1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 3 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα, Velico Tarnovo). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.