Εάν έχετε εμπειρία στη λογιστική, σας αρέσει η οργάνωση και η
έγκαιρη και σωστή διεκπεραίωση των εργασιών, χαρακτηρίζεστε από ομαδικότητα και
αναζητάτε μια σταθερή εργασία σε ανθρωποκεντρικό περιβάλλον που προάγει την
ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, τότε περιμένουμε την αίτηση σας
για αυτή τη θέση Βοηθού Λογιστή/ριας, σε καταξιωμένη εμπορική εταιρία στο
κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Αρμοδιότητες:
- Διενέργεια λογιστικών καταχωρήσεων
- Συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών
- Προετοιμασία, οργάνωση & πληρωμή προμηθευτών
(επιταγές, ηλεκτρονικές πληρωμές)
- Διαχείριση cash –flow, ταμείου, εισπράξεων – πληρωμών
- Έλεγχος τιμολογίων και δαπανών
- Καταχώρηση και έλεγχος τραπεζικών εργασιών
- Οργάνωση και τήρηση αρχείων
- Συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρίας