Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

2/9/2024

After Sales Service Manager

Μηχανικοί ΑΕΙ / ΤΕΙ - Επιστήμες

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η εταιρεία TETTIX δραστηριοποιείται στην έρευνα και ανάπτυξη ρομποτικών εφαρμογών και συστημάτων βιομηχανικού αυτοματισμού. Στα πλαίσια της λειτουργίας της αναζητά έναν/μία υποψήφιο/α για τη θέση After Sales Service Manager.

Bασική αποστολή

Η άριστη επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές για την έγκαιρη προμήθεια εξαρτημάτων, ανταλλακτικών, αλλά και νέου εξοπλισμού για την άμεση αποκατάσταση βλαβών και την επίλυση αιτημάτων πελατών. Η ομαλή διεκπεραίωση όλων των εργασιών και διαδικασιών που αφορούν στην διαχείριση της εταιρικής επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών και προμηθευτών της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξης.

Κύριες αρμοδιότητες (με βάση τη συχνότητα εκτέλεσης)

  • Εξυπηρέτηση πελατών και follow up στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων τεχνικής υποστήριξης. Συντονισμός επικοινωνίας με τα αρμόδια τμήματα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων πελατών (όχι τεχνικού επιπέδου).
  • Συντονισμός τεχνικών της εταιρείας, τεχνικών εξωτερικού και τεχνικών πελάτη, για εγκατάσταση νέου εξοπλισμού που διαθέτει η εταιρεία (ιδίας κατασκευής ή εισαγωγής).
  • Συντονισμός τεχνικών της εταιρείας και έκδοση χρονοδιαγραμμάτων προς επίλυση τεχνικών προβλημάτων.
  • Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες και προμηθευτές για την ομαλή και έγκαιρη παράδοση ανταλλακτικών. Αποστολή ανταλλακτικών στους πελάτες, βάσει ισχύουσας πολιτικής.
  • Διαχείριση παραπόνων και αιτημάτων πελατών σύμφωνα με την εταιρική πολιτική και δημιουργία και διατήρηση ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων.
  • Έκδοση προσφορών ανταλλακτικών και/ή εξαρτημάτων πελατών, βάσει ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Παραλαβή παραγγελιών και αντίστοιχη διεκπεραίωση αιτημάτων στους αντίστοιχους προμηθευτές.
  • Έλεγχος υπερωριών και εξοδολογίων τεχνικών σε συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρείας.
  • Συντονισμός μεταφορών (μεταφορικές εταιρείες, courier, κτλ.) και λοιπών διαδικασιών (π.χ. εκτελωνισμός) των ανταλλακτικών, εξαρτημάτων και νέου εξοπλισμού (ιδίας κατασκευής ή εισαγωγής) ως την έδρα του πελάτη.
  • Εύρεση πόρων μέσω απασχόλησης του τεχνικού τμήματος (συμβόλαια προληπτικής συντήρησης).
  • Επικοινωνία με πελάτες (follow-up) μετά το πέρας των εργασιών, προς επιβεβαίωση εργασιών σε ικανοποιητικό επίπεδο ή μη.

Απαραίτητα Προσόντα

Γνώσεις (απαιτούμενες)
  • Πτυχίο Οικονομικής ή Τεχνικής κατεύθυνσης (ΑΕΙ, ΤΕΙ)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Άριστη γνώση MS Office
  • (επιθυμητές)
  • Γνώσεις Μηχανολογίας
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας (Γερμανικά, Ιταλικά)
Εμπειρία (απαιτούμενη)
  • Τουλάχιστον 3 χρόνια σε θέση τεχνικής υποστήριξης (επιθυμητή)
  • 1-2 χρόνια ως Service Engineer
Ικανότητες/ προσωπικά χαρακτηριστικά
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση και προσανατολισμός στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών
  • Δέσμευση στην επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων
  • Εργασία κάτω από πίεση χρόνου και προθεσμιών
  • Ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων
  • Διαχείριση χρόνου, προγραμματισμού και οργάνωσης εργασιών
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες