Floor Manager – Restaurant
Ο πελάτης μας διαθέτει ένα από τα πλέον γνωστά και κυρίαρχα στον κλάδο της εστίασης εστιατόρια της Θεσσαλονίκης. Αναζητά
Υπεύθυνο Σάλας (Floor Manager) για να αναλάβει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας του service των φαγητών και των ποτών. Ηγείται όλου του προσωπικού της σάλας και συνεργάζεται άμεσα με τον Head Chef. O υπεύθυνος της σάλας έχει την ευθύνη για την άψογη προετοιμασία του χώρου και την εμφάνιση του προσωπικού ώστε να προβάλει έναν χώρο άρτιο για τον πελάτη. Πιο αναλυτικά:
Γενικά Καθήκοντα – Υποχρεώσεις
- Άριστη γνώση του μενού και των πιάτων που σερβίρονται στους πελάτες
- Ανταπόκριση στα παράπονα των πελατών με αποτελεσματικότητα και ακρίβεια
- Διαφύλαξη των αξιών και μετάδοση της φιλοσοφίας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες
Διοικητικά Καθήκοντα
- Έλεγχος της καθημερινής λειτουργίας καταστήματος
- Ενημέρωση, εφαρμογή και έλεγχος της τήρησης της κείμενης νομοθεσίας του εργατικού δικαίου και των αγορανομικών και υγειονομικών διατάξεων
- Μέριμνα για καθημερινή ευταξία και καθαριότητα του χώρου και του εξοπλισμού στους χώρους της Σάλας
Λειτουργικά Καθήκοντα
- Ευθύνη τήρησης επαγγελματικής συμπεριφοράς, διαδικασιών και κανόνων ασφαλείας του προσωπικού της σάλας
- Υποστήριξη service και λοιπών πόστων όταν υπάρχει έντονος φόρτος εργασίας
- Επίβλεψη ανοίγματος-κλεισίματος του μαγαζιού, ώστε να τηρούνται οι σωστές διαδικασίες
- Καταγραφή και ενημέρωση καταστροφών Σάλας και φιλοφρονήσεων σε πελάτες
Διοίκηση και Ανάπτυξη Προσωπικού
- Έγκριση/συμμετοχή στις τελικές επιλογές των υποψηφίων για τη στελέχωση του προσωπικού της σάλας
- Επίβλεψη, καθοδήγηση και αξιολόγηση προσωπικού με έμφαση στην αποτελεσματική επικοινωνία και την ορθή εξυπηρέτηση του πελάτη, την προώθηση προϊόντων και γενικότερα τους κανόνες καλής λειτουργίας
- Διαχείριση των έκτακτων αλλαγών που μπορεί να προκύψουν στις βραδινές βάρδιες για το προσωπικό και στην συνέχεια να το αναφέρει στο λογιστήριο και τον HR Manager, ώστε να ενημερωθεί το ΕΡΓΑΝΗ
- Ενημέρωση και εκπαίδευση νέου προσωπικού της σάλας (φιλοσοφία, μενού φαγητού ποτού, χώρους καταστήματος, καθηκοντολόγια, τεχνογνωσία, καλωσόρισμα, παρουσίαση ψωμιού).
Επιχειρηματική Ανάπτυξη – Τυπικές διαδικασίες και Αναφορές
- Διαχείριση της καλής εικόνας του εστιατορίου και υποβολή προτάσεων στον COO για τη βελτίωσή της
- Γνώση του ανταγωνισμού και εξελίξεων του κλάδου και παροχή προτάσεων που θα ενισχύσουν την εμπειρία του πελάτη και το εταιρικό brand
- Συμμετοχή στη σύνταξη αξιολόγησης προσωπικού με το HR
- Ενημέρωση Δελτίου Συμβάντων