Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
01/04/2025

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλος γραφείου ασφαλιστικών και οικονομικών υπηρεσιών

Ασφαλιστικά - Real Estate

Πόλη ΧΑΛΑΝΔΡΙ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Η GS WEALTH είναι μια δυναμική εταιρεία στον τομέα των Ασφαλιστικών και Οικονομικών υπηρεσιών με έδρα το Χαλάνδρι. Με αποδεδειγμένη πορεία αξιοπιστίας και επαγγελματισμού πιστεύουμε στην ομαδική συνεργασία, στην καινοτομία και στην παροχή υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης στους πελάτες μας.

Αναζητούμε μία/έναν υπεύθυνο και έμπιστο υποψήφιο για να ενισχύσει την ομάδα μας στη θέση της Γραμματειακής Υποστήριξης.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ:

Ως βασικό μέλος του γραφείου μας, θα αναλάβετε:

Διοικητικές εργασίες: Αποστολή/λήψη εγγράφων, διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, καταχώριση δεδομένων σε μηχανογραφικό σύστημα, οργάνωση αρχείων, έλεγχος προμηθειών - επικοινωνία με προμηθευτές.

Εξυπηρέτηση πελατών: Υποδοχή επισκεπτών, απάντηση σε τηλεφωνικές κλήσεις, και παροχή πληροφοριών σε συνεργάτες ή πελάτες.

Υποστήριξη ομάδας: Συντονισμός συσκέψεων, καταγραφή πρακτικών, διαχείριση ημερολογίων, και απλοποίηση της καθημερινής λειτουργίας του γραφείου. Αποτελεσματική εξυπηρέτηση των συνεργατών της Εταιρείας.

Υποστήριξη πωλήσεων: Καταχώρηση Αιτημάτων / Τιμολογήσεις. Σύνταξη Προτάσεων Ασφαλιστικών / Οικονομικών Υπηρεσιών. Διενέργεια Projects για ενίσχυση των πωλήσεων.

Συνεργασία με τμήματα: Αποτελεσματική επικοινωνία με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες, Εταιρίες Επενδύσεων και Εταιρείες Συμβούλων.

Απαραίτητα Προσόντα

Πτυχίο / Επαγγελματική Εκπαίδευση: Τουλάχιστον πτυχίο ΙΕΚ. Προτίμηση σε πτυχίο Γραμματείας ή συναφές πεδίο.

Προϋπηρεσία: 3 έτη σε αντίστοιχη θέση (γραφείου, γραμματείας, ή διοικητικής υποστήριξης).

Τεχνικές δεξιότητες: Πολύ καλές Γνώσεις Η/Υ και MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).

Υποχρεωτική γνώση μηχανογραφικών συστημάτων CRM και Insurance Backoffice.

Επιπλέον Προσόντα: Καλή Γνώση Αγγλικών, εμπειρία στον Ασφαλιστικό / Οικονομικό τομέα. Γνώσεις marketing θα συνεκτιμηθούν.

Πιστοποιήσεις: Επιθυμητή η πιστοποίηση Επαγγελματικών Γνώσεων Ασφαλιστικού Πράκτορα (Α) - Τράπεζα Ελλάδος

Προσωπικές δεξιότητες:

  • Εξαιρετική οργανωτικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια.
  • Επαγγελματική συμπεριφορά και ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Ικανότητα εργασίας σε προθεσμίες και προσαρμοστικότητα.
  • Διακριτικότητα και εμπιστοσύνη (απαραίτητη η διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων).

    Παροχές

    Προσφέρουμε:

    • Πενθήμερη απασχόληση
    • Σύμβαση αορίστου χρόνου με πλήρη ασφάλιση
    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και κίνητρα απόδοσης.
    • Ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
    • Σύγχρονα γραφεία και εξοπλισμός για μέγιστη παραγωγικότητα.
    • Εκπαίδευση - Πιστοποιήσεις
    • Προοπτικές εξέλιξης
    • Κάλυψη ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης από ατύχημα

    Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

    Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.