Η GS WEALTH είναι μια δυναμική εταιρεία στον τομέα των Ασφαλιστικών και Οικονομικών υπηρεσιών με έδρα το Χαλάνδρι. Με αποδεδειγμένη πορεία αξιοπιστίας και επαγγελματισμού πιστεύουμε στην ομαδική συνεργασία, στην καινοτομία και στην παροχή υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης στους πελάτες μας.
Αναζητούμε μία/έναν υπεύθυνο και έμπιστο υποψήφιο για να ενισχύσει την ομάδα μας στη θέση της Γραμματειακής Υποστήριξης.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ:
Ως βασικό μέλος του γραφείου μας, θα αναλάβετε:
Διοικητικές εργασίες: Αποστολή/λήψη εγγράφων, διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, καταχώριση δεδομένων σε μηχανογραφικό σύστημα, οργάνωση αρχείων, έλεγχος προμηθειών - επικοινωνία με προμηθευτές.
Εξυπηρέτηση πελατών: Υποδοχή επισκεπτών, απάντηση σε τηλεφωνικές κλήσεις, και παροχή πληροφοριών σε συνεργάτες ή πελάτες.
Υποστήριξη ομάδας: Συντονισμός συσκέψεων, καταγραφή πρακτικών, διαχείριση ημερολογίων, και απλοποίηση της καθημερινής λειτουργίας του γραφείου. Αποτελεσματική εξυπηρέτηση των συνεργατών της Εταιρείας.
Υποστήριξη πωλήσεων: Καταχώρηση Αιτημάτων / Τιμολογήσεις. Σύνταξη Προτάσεων Ασφαλιστικών / Οικονομικών Υπηρεσιών. Διενέργεια Projects για ενίσχυση των πωλήσεων.
Συνεργασία με τμήματα: Αποτελεσματική επικοινωνία με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες, Εταιρίες Επενδύσεων και Εταιρείες Συμβούλων.