Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
04/11/2024

Account Manager

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η εταιρία THINKCRM αναζητεί έναν σύμβουλο πωλήσεων B2B που θα είναι υπεύθυνος για την πώληση των προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών της εταιρείας μας σε υπάρχοντες και νέους πελάτες. Ως σύμβουλος πωλήσεων, θα έχει την ευθύνη να διαχειρίζεται ολόκληρη τη διαδικασία πώλησης, από την αναζήτηση νέων πελατών μέχρι το κλείσιμο των συμφωνιών.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Δημιουργεί, διατηρεί και αναπτύσσει ακόμη περισσότερο τις σχέσεις με τους πελάτες (νέους και υπάρχοντες)
  • Εξυπηρετεί τους πελάτες προσφέροντας προϊόντα, λύσεις και υπηρεσίες, με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών τους 
  • Ετοιμάζει και κάνει τις παρουσιάσεις των προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του συγκεκριμένου πελάτη, καθώς επίσης και τις αντίστοιχες προσφορές 
  • Γνωρίζει τον ανταγωνισμό και έχει καλή γνώση για τα προϊόντα, τις τιμές και την εικόνα της αγοράς γενικότερα
  • Κατανοεί σε βάθος τις ανάγκες των πελατών και γνωρίζει το συγκριτικό πλεονέκτημα των λύσεων της εταιρείας μας σε σχέση με ανταγωνιστικές λύσεις
  • Επιλύει τα τυχόν παράπονα των πελατών, ερευνώντας τα προβλήματα, βρίσκοντας λύσεις και καταθέτοντας προτάσεις στη διοίκηση της εταιρείας
  • Συνεργάζεται στενά με όλα τα μέλη της ομάδας και συμβάλλει στη συνολική προσπάθεια και επιτυχία της εταιρείας 

Ευθύνες-Αρμοδιότητες:

  • Onboarding νέων πελατών: Καθοδήγηση και υποστήριξη κατά τη διάρκεια της ένταξής τους στην πλατφόρμα μας
  • Εκπαιδεύσεις πελατών: Παροχή αναλυτικών trainings για την εκμάθηση και χρήση της πλατφόρμας
  • Υποστήριξη πελατών: Παροχή άμεσης και ποιοτικής υποστήριξης για την επίλυση προβλημάτων και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών
  • Επιτυγχάνει και υπερβαίνει τους στόχους πωλήσεων αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικές στρατηγικές πωλήσεων 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εξαιρετικές δεξιότητες δημιουργίας σχέσεων, επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Πολύ καλές δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Εξαιρετικές δεξιότητες παρουσίασης και επικοινωνίας
  • Εξοικείωση με τη χρήση CRM (Customer Relationship Management) συστήματος
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.