Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

2/10/2024

Βοηθός Λογιστή (Accounting Assistant)

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΧΑΝΙΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Λίγα λόγια για εμάς

Ως άνθρωποι και ως εταιρικό σύνολο θεωρούμε σημαντικό η εργασία και η καθημερινή μας δαπάνη σε χρόνο να εξυπηρετεί ένα ευγενή σκοπό ευρύτερο και βαθύτερο από το βιοπορισμό ή το κέρδος. Με δεδομένο ότι η κλιματική κρίση είναι τώρα και είναι πραγματική και ότι η μείωση της κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων επείγει και είναι μονόδρομος, έχουμε επιλέξει και θεωρούμε πολύ σημαντικό να επενδύσουμε το χρόνο μας προς όφελος της βιωσιμότητας και της διατήρησης του περιβάλλοντος και για τις επόμενες γενιές.

Προσεγγίζουμε το ζήτημα και από τις δυο πλευρές, τόσο της παραγωγής ενέργειας όσο και της εξοικονόμησης ενέργειας. Σε ό,τι αφορά στην παραγωγή ενέργειας, σκοπός μας είναι να τις προωθούμε τις ΑΠΕ στις πιο ανταποδοτικές τους μορφές για το μέσο καταναλωτή, κυρίως με φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις μικρής κλίμακας και χαμηλής όχλησης, μέσω του προγράμματος Net-metering. Στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας σκοπός μας είναι να προωθούμε κυρίως λύσεις θωράκισης του κτηριακού κελύφους και συστήματα αντλιών θερμότητας αφού τεκμηριώνουμε τόσο τη λειτουργικότητα όσο και το οικονομικό όφελος.

Για στην επίτευξη των σκοπών μας, μοχλεύουμε την ευκαιρία της συνεχούς αύξηση της απόδοσης των προϊόντων σε συνδυασμό με το μειούμενο κόστος κατασκευής και την αλματώδη εξέλιξη της σχετικής τεχνολογίας, σε συνδυασμό με τις διεθνείς στρατηγικές και τη στήριξη που παρέχεται με τα διάφορα σχήματα επιδοτήσεων και χρηματοδοτικών εργαλείων.

Για να πετύχουμε, αποστολή μας είναι να παρέχουμε υπηρεσίες παγκόσμιου επιπέδου και να δημιουργούμε φανατικούς οπαδούς. Να προσηλωνόμαστε στο πραγματικό όφελος του πελάτη και να φροντίζουμε να καινοτομούμε και να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία. Να διατηρούμε μια δεμένη, λειτουργική και άρτια καταρτισμένη ομάδα η οποία μπορεί να ανταποκριθεί στα υψηλότερα επίπεδα παροχής υπηρεσιών και να μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών τόσο κατά την εγκατάσταση όσο και κατά τη συντήρηση των συστημάτων. Να έχουμε τέλος πάθος για συνεχή εκπαίδευση και έρευνα των τομέων δραστηριοποίησής μας σε βάθος.

Ξέρουμε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο, αλλά η προσπάθειά μας είναι ακόμη στην αρχή της. Η αποστολή μας έχει πολύ μέλλον και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να επιταχύνουμε. Οι σημερινές συνθήκες της αγοράς απαιτούν αφοσίωση και αποδοτικότητα και γι’ αυτό το λόγο, μας αρέσει να δουλεύουμε με ανθρώπους γεμάτους ενέργεια, που έχουν δίψα να μαθαίνουν νέα πράγματα, προσέχουν τη λεπτομέρεια και δεν το βάζουν κάτω εύκολα.

Περιγραφή θέσης

Ο ρόλος του Βοηθού Λογιστή είναι καθοριστικός στο εταιρικό σχήμα καθώς μέσα από την τήρηση των λογιστικών βιβλίων, τον έλεγχο, την καταχώρηση και την ενημέρωση των λογιστικών εγγραφών αντανακλάται η πραγματική οικονομική κατάσταση της εταιρείας.

Οι καθημερινές αρμοδιότητες του Βοηθού Λογιστή περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την τήρηση των βιβλίων της εταιρείας, τον έλεγχο και την καταχώρηση των παραστατικών στο λογιστικό πρόγραμμα (εισπράξεις, δαπάνες), καθώς και τη συμφωνία τραπεζών, πελατών, προμηθευτών φροντίζοντας οι οφειλές και οι απαιτήσεις να αντιμετωπίζονται εγκαίρως. Επίσης, επικοινωνεί με τους διαχειριστές των έργων (project managers) της εταιρείας ώστε να εκδίδονται τα απαραίτητα παραστατικά διακίνησης και τιμολόγησης έγκαιρα και σωστά.

Γενικότερα φροντίζει ώστε η λογιστική εικόνα της επιχείρησης να είναι ακριβής και έγκαιρη ώστε να μπορεί η διοίκηση να πάρει τις κατάλληλες αποφάσεις και να διατηρεί το επίπεδο του cash flow σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Συνεργάζεται με το εξωτερικό λογιστήριο της εταιρείας και φροντίζει ώστε να υπάρχει κατάλληλη διασύνδεση και επικοινωνία φροντίζοντας να επιλύει έγκαιρα και καθοριστικά απορίες και θέματα τα οποία αφορούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Αλληλεπιδρά με άτομα σε διάφορα επίπεδα (Ιδιώτες, Επαγγελματίες, Τεχνικούς, Διοικητικούς υπαλλήλους, κλπ), και αναμένεται να μπορεί να σκέπτεται ανεξάρτητα, να επιλύει προβλήματα και να συνεργάζεται με την ομάδα της επιχείρησης αποδοτικά.

Είναι απαραίτητο να έχει ισχυρές ικανότητες και επαγγελματικές δεξιότητες. Αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνουν άριστες δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, θετική συμπεριφορά, ικανότητα να δουλεύει υπό πίεση και να τηρεί χρονοδιαγράμματα, καθώς και διάθεση για μάθηση και εξέλιξη. Μεταξύ των τεχνικών ικανοτήτων που θα χρειαστούν είναι η εξοικείωση με ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικού λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων όπως το ERP SoftOne, και το Microsoft Excel.

Τέλος, θα χρειαστεί κατάλληλο work ethic και ισχυρή επιθυμία να βοηθήσει το προσωπικό να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα ως ομάδα και να γίνει μέλος της. Απαραίτητα και λόγω των συνεχών εξελίξεων τόσο νομικά όσο και τεχνολογικά θα χρειαστεί να έχει τη διάθεση να εκπαιδεύεται.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ Οικονομικής ή Λογιστικής κατεύθυνσης
  • 1-ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί αλλά δεν είναι απαραίτητη
  • Γνώση λογιστικών προγραμμάτων (κατά προτίμηση Softone)
  • Βασικές γνώσεις μισθοδοσίας
  • Άριστη γνώση Microsoft Excel
  • Επικοινωνιακές και διαπροσωπικές ικανότητες
  • Ικανότητα γραπτής & προφορικής επικοινωνίας στην Αγγλική γλώσσα
  • Ικανότητα τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
  • Οργανωτική ικανότητα
  • Μαθηματική ικανότητα

Προσωπικά χαρακτηριστικά:

  • Αξιοπιστία
  • Υπευθυνότητα
  • Πνεύμα ομαδικότητας
  • Διάθεση ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Διάθεση για απόκτηση και μετάδοση γνώσεων
  • Εχεμύθεια

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών καθώς και κάλυψη εξόδων για σεμινάρια, εκπαιδεύσεις και βιβλία και οτιδήποτε άλλο σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος
  • Εργασία σε ένα εξαιρετικό και καινοτόμο για τα Ελληνικά δεδομένα περιβάλλον
  • Συμμετοχή σε μια ομάδα με και ενθάρρυνση και υποστήριξη με στόχο της αριστεία
  • Δωρεάν Ασφάλιση Υγείας